چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش گفت : در لوای نهضت آسفالت در تابستان ۵۰درصد کوچه ها شهر آسفالت خواهد شد

شهردار املش گفت :

در لوای نهضت آسفالت در تابستان ۵۰درصد کوچه ها شهر آسفالت خواهد شد

بهرام آریامنش شهردار املش در گزارش عملکرد شهرداری در ماه خرداد از نهضت آسفالت در این شهر خبر داد وگفت:

عملیات آسفالت معابر شهر املش بااعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به مساحت ۴۲ هزار مترمربع در حال انجام است .

وی اظهارداشت:در صورت تامین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری املش بیش از ۵۰ درصد کوچه پس کوچه های این شهر آسفالت می شود .

وی گفت: ۸۰ درصد کوچه پس کوچه های شهر املش هنوز یا خاکی باقی مانده یا از وضعیتی برخوردار است که بسیار نامطلوب است و نیاز به آسفالت دارد .

شهردار املش گفت : با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ۴۲ هزارمترمربع آسفالت ۲۲ کوچه و خیابان های فرعی املش از اول خرداد آغاز شده و در ادامه تا پایان تابستان امسال علاوه براین ۲۰ هزار متر مربع از کمربندی املش حدفاصل چهارراه تابستان نشین تا چهارراه کیازنیک با اعتباری معادل ۶میلیارد تومان انجام می شود .

آریا منش با بیان اینکه با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ۸۰ درصد بلوارها و خیابان های شهر املش در ۸ ماه گدشته چراغانی شده اظهار داشت: برای تکمیل ۲۰ درصد باقیمانده به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است .

وی افزود: آسفالت کوچه های ابوالقاسمی در پایین زربیجار، شهیدموسوی، بن بست سروش واقع در زربیجار،کوچه شهیدزارع در خیابان نامجو،کوچه پیک در کیاکلایه ،آسفالت ورودی بلوار ازادگان،خیابان آزادگان و اسفالت خیابان ۲۰متری پشت تعاونی شفیعی نسب وفرعی های اطراف وکلا ۲۲کوچه وخیابان در سطح شهر از جمله مواردی است که در ماه خرداد آسفالت شده ویا خواهد شد.

اریامنش با اشاره به اینکه فروش موزائیک پیادروها در برنامه های این شهرداری قرار دارد یاداور شد:تا کنون پیاده رو خیابان مدرس،کیاکلایه، بلوار میرزا حبیب فروش موزائیگ شده وفرش موزائیک پیادروهای دیگر هم در برنامه کار ما قرار دارد.

وی اهمچنین از روکش آسفالت خیابان استخرمنشعب به استخر زربیجار خبرداد./انتهای خبر

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …