چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار باید پاسخگوی شورا باشد/ توان علوی در همین حد بود

شهردار باید پاسخگوی شورا باشد/ توان علوی در همین حد بود

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت با تبریک عید قربان و گرامی داشت روز شهرداری ها اظهار کرد: به نوبه خودم از زحمات تمامی مجموعه شهرداری رشت کمال تشکر و قدر دانی دارم.

سید شمس شفیعی به انجام استیضاح شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در جلسه پیشین استیضاح شهردار رشت نیز اعلام کردم ، وقتی وزیری برای جایگاهش ابقا شد باید مجلس از وی حمایت کند و درباره شهردار نیز همین طور است و اگر شهردار استیضاح و برکنار شد باید تمامی اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت با فرد جدید همکاری کنند.

وی با بیان اینکه توان علوی در جایگاه شهردار رشت در همین حد بود افزود: معتقدم وی توانش در همین حد بود و کم کاری نکرده است و حالا که برکنار شد باید از سرپرست شهرداری رشت برای انجام اهداف تعیین شده حمایت کنیم .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا در عزل و نصب های مدیران بر اساس قانون دخالت نمی کنند بیان کرد: شهردار با رای مستقیم اعضای شورا انتخاب شده است و باید دائما پاسخگوی عملکردش در برابر شورا باشد و ما با مدیران شهرداری رشت هیچ گونه زاویه ای نداریم و یکی از دغدغه های ما رفع مشکلات رفاهیات پرسنل شهرداری رشت است.

شفیعی با بیان اینکه مدیران شهرداری رشت سالهاست که خاک شهرداری را خورده اند افزود: انتظار داریم در کمال وحدت و اتحاد شورا و شهرداری رشت برای رفع مشکلات تلاش کنند تا ان شاا رضایتمندی شهروندان کاملا کسب شود.

وی با تاکید به اینکه تمامی یازده عضو شورای رشت با یکدیگر متحد هستند گفت: اعضای شورا مخالف چند قطبی کردن هستند و تمام هم و غم شورا برطرف کردن مشکلات شهر است.

شفیعی با اشاره به دغدغه های اخیر پرسنل شهرداری رشت پیرامون کاهش حقوق و مزایای آنان بیان کرد: شورا به دنبال افزایش حقوق پرسنل شهرداری رشت است و پیش از این بارها از این بابت به علوی شهردار پیشین تذکر دادیم که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد و حالا از سرپرست شهرداری رشت انتظار داریم در کوتاهترین زمان ممکن این دغدغه را برطرف کنند.

 

About نسرین عشقی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …