چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار بندرانزلی درجلسه علنی شورای شهر: کلیه حقوق و پاداش پرسنل و کارکنان شهرداری و حقوق کارگران روز مزد پرداخت شده است

همای گیلان، شهردار بندرانزلی ضمن تشکر از مدیران شهرداری و همچنین مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی اظهار نمود: آرزو می کنم تیم ملوان هر چه سریع تر از مشکلاتی که دارد گذر کند و شاهد روز های خوب ملوان باشیم.

وی افزود: در مورد ملوان هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.
دکتر پور قربان با اشاره به پیش رو داشتن ایام نوروز عنوان نمود: از دو ماه پیش کلیه واحدها را فراخوانده ایم و ضمن برگزاری جلسات متعدد برای این ایام برنامه ریزی نمودیم.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه جمع آوری نوخاله ها، لکه گیری آسفالت، رنگ آمیزی ، کاشت گل گیاه و درختکاری، نصب پرچم و بنر، تعمیر پل قلم گوده، روشنایی معابر ، اصلاح هندسی میادین و بعضی از خیابان ها، برنامه ریزی برای کارخانه کمپوست اقدام به عمل نموده ایم.

دکتر پورقربان تصریح کرد: قبل از ایام عید و تعطیلات شاهد افزایش زباله ها هستیم و این موضوع از دو هفته پیش کاملا محسوس است و هم اکنون زباله شهر ما به ۱۵۰ تن رسیده است که حدودا ۳۰ تن افزایش میزان زباله را داریم که با برنامه ریزی که در محل کارخانه کمپوست انجام دادیم امیدوارم در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.
وی با اشاره به آمادگی کامل همه نیرو ها در ایام تعطیلات اظهار نمود: در ارتباط با مسئله نظافت برنامه ویژه ای داریم و مخازن زباله ای برای مناطق غازیان و انزلی تهیه نموده ایم.
وی افزود: راه اندازی دستگاه جاروب شهری و ساحلی از دیگر اقدامات شهرداری است.
شهردار انزلی با اظهار به اینکه کلیه حقوق پرسنل و پاداش مورد نظر به کارکنان و حقوق کارگران روز مزد پرداخت شده است عنوان نمود: برگزاری جشنواره و نمایشگاه را در ایام عید خواهیم داشت و آمادگی کامل برای خدمات دهی به شهروندان در تمامی واحدها به خصوص آتش نشانی، طرح سالمسازی، کمپینگ و پارک جنگلی وجود خواهد داشت.
دکتر پورقربان افزود: تلفن گویای ۱۳۷ بصورت سیستمی فعال خواهد شد.
وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به بندرانزلی عنوان نمود: جلسات متعددی را در خصوص بحث میراثی اطراف میدان مرکزی همراه با اعضای محترم شورای شهر در دفتر مهنس مقدم معاونت امور عمرانی استانداری انجام دادیم و دکتر طالبی در سفری که همراه ریاست محترم جمهور به استان داشتند موافقت کردند بر اساس نظریه مشاور، آن نظر را تایید کنند تا به اجرا در بیاید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …