چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار بندرانزلی در شصت وهفتمین جلسه شورای شهر : حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری را در سال ۹۷ پرداخت نمودیم

همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، شصت و هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی عصر امروز با حضور شهردار در محل شورا برگزار شد.

دکتر پورقربان ،شهردار بندرانزلی ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه مراتب همدردی خود را با سیل زدگان و آسیب دیدگان حوادث اخیر اعلام نمود.

وی با آرزوی اینکه در سال جدید مشکلات مردم حل شود، اظهار داشت: از زحمات یکساله همکارانم در واحد های مختلف شهرداری بویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر می نمایم و از حمایت های همه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص فرماندار محترم و اعضای محترم شورای شهر تشکر دارم.

شهردار بندرانزلی همچنین از زحمات برگزار کنندگان جشنواره نوروزی شهرداری و مراسم زنده یاد سیروس قایقران که شهرداری نقش پر رنگی دراجرای آن داشت نیز تشکر نمود.

دکتر پورقربان در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که قبل از سال جدید اعلام نمودم، عملکرد واحدهای مختلف را تفکیک و مشخص کردیم تا نسبت به جذب اعتبار در بازه زمانی که مشخص نموده ایم اقدام نمایند.

وی افزود: جلساتی را درباره چگونگی وصول عوارض نوسازی و کمیسیون ماده صد برگزار نموده ایم که جزئیات آن را ارائه خواهیم داد.

شهردار بندر انزلی خاطر نشان کرد: درباره اجرای پروژه های عمرانی بخصوص اجرای آسفالت، بلوار قدس، خیابان سپه، ورودی خیابان شهرداری و اجرای پیاده راه در خیابان شهید دوربین برنامه هایی را داریم و نسبت به اجرای آن با توجه به شرایط جغرافیایی اقدام خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم حقوق و اضافه کار پرسنل را در سال ۹۷ پرداخت نماییم اظهار نمود: در تعطیلات نوروز هم با توجه به شرایط درآمدی توانستیم سنوات و اضافه کار پرسنل را پرداخت کنیم.

وی همچنین از زحمات مهندس رضواندل و مهندس عابدپور به دلیل تلاش مضاعف در ایام عید و ساماندهی وضعیت کارخانه کمپوست تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …