چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار بندر انزلی : برخی از دستگاه های خدمات رسان درانجام وظایف ذاتی خود قصور می‌کنند و با مدیریت شهری تعامل خوبی ندارند

“شهردار بندر انزلی : برخی از خدمات رسان درانجام وظایف ذاتی خود قصور می‌کنند و با مدیریت شهری تعامل خوبی ندارند

 

شهر بندر انزلی به عرصه سازندگی تبدیل شده است

 

همای خبر، به نقل از پس از باران صدو بیست و یکمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری، با موضوع نامه شهرداری به پیوست  نامه اداره ارشاد بابت برگزاری تجلیل از چهره های ماندگار، بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری به همراه گزارش حسابرس  رسمی، درخواست مجوز واگذاری خدمات سازمان آرامستان به بخش خصوصی، نامه فرمانداری و مغایرت اعلام شده به صورتجلسه مورخ ۱۴۰۳/۳/۶  و  ۱۴۰۳/۳/۲۳ شورا ، سه شنبه ۱۲ تیر در محل شورا برگزار شد.

 

وحید پورحضرت،  شهردار بندر انزلی  در این جلسه با گله مندی از عدم تعامل برخی از دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان بندر انزلی گفت:  متاسفانه برخی از دستگاه‌های حفار و خدمات رسان در انجام وظایف ذاتی خود قصور می‌کنند و با مدیریت شهری تعامل خوبی ندارند.

 

وی با بیان اینکه  برخی از این نقیصه‌ها و کم کاری‌ها به نام مدیریت شهری ثبت می‌شود افزود:  متاسفانه هیچ گونه تعامل و انسجامی در حوزه مدیریت شهرستان توسط ادارات دولتی نمی‌بینیم هرجا خواستند چه در چهارچوب و چه در خارج از چهارچوب در سطح مدیریت شهرستان با آنان تعامل و همراهی داشتیم.

 

وی گفت: از مدیران  دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان  انتظار می رود که تلاش مضاعف داشته باشند و با مدیریت شهری همکاری و همراهی کنند.

 

پورحضرت  در ادامه ضمن گرامی‌داشتن مناسبت‌ها ی هفته از جمله روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و روز قلم  بیان داشت:  با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهرداری و نظارت و  همراهی و همدلی اعضای محترم شورای شهر ،  پروژه‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف در مجموعه مدیریت شهری آغاز کرده ایم که برخی از این پروژه‌ها امروز به مرحله پایانی و بهره‌برداری رسیدند مثل پل قاضیان، خیابان سپه ، فاز اول بازار میوه و تره بار و برخی از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری .

 

وی اضافه کرد: برخی از  این پروژه ها در زمان ما و برخی در زمان همکاران ما در گذشته آغاز شده بودند که  امروز به مرحله پایانی خود رسیدند.

 

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه امروز شهر بندر انزلی به عرصه سازندگی تبدیل شده است، افزود: هر آنچه که در توان داشتیم با تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری و حمایت و تعامل خوب اعضای محترم شورای شهر به کار گرفتیم و پروژه‌هایی را به مرحله بهره‌برداری رساندیم، همچنین پروژه‌های شاخص دیگری را آغاز کرده‌ایم که از جمله ورودی شهر است  که طراحی آن به اتمام رسیده و در مرحله فراخوان عمومی قرار گرفته است

 

آسفالت:

شهردار بندر انزلی در ادامه به اقدامات عمرانی شهرداری بندر انزلی در یک ماه گذشته به خصوص در زمینه  اجرای آسفالت اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته با همت و تلاش همکاران ما در شهرداری در حوزه معاونت شهرداری و امور زیربنایی و همچنین همکاران ما در حوزه آسفالت ، حوزه امانی و با بهره‌گیری از ظرفیت پیمانکاران محترم اقدامات خوب و زیبنده‌ای در جهت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر انجام شده یا در حال انجام می‌باشد .

 

وی افزود:  اجرای آسفالت  در خیابان پاسداران از خیابان سیزدهم تا هفدهم تقریباً به اتمام رسیده ، در محله میانپشته حدود ۶ کوچه آسفالت شده است  و در محدوده کشاورز چندین کوچه که آسفالت نبودند نیز  آسفالت  شدند، در محدوده سید  آسیه ،میدان پرستار،  خیابان پرستار، خیابان ناصر خسرو خیابان طالقانی در محدوده قاضیان و خیابانی که از پشت دادگستری  به خیابان شهید دوربین متصل  می شود و سایر معابر از  اقدامات بسیار خوب در زمینه آسفالت ریزی بوده است

 

وی  عنوان کرد: اجرای این  اقدامات  عمرانی  در بازه زمانی ۵ شب و ۲۵ روز کار ی در ماه یک ماهه اخیر   انجام گرفته است ‌

 

پور حضرت  با بیان اینکه  با  همت و تلاش همکاران ما در شهرداری و حمایت همکاران ما در حوزه‌های مالی و درآمدی  ، زیربنایی و عمرانی  کارهای خوبی در سطح شهر انجام گرفته است ، از پرداخت به موقع  حقوق و مزایای پرسنل در کنار اقدامات عمرانی خبر داد.

 

# آرامستان :

 

وحید پورحضرت  در ادامه  از دغدغه  مندی  شهرداری  از وضعیت سازمان آرامستان شهر بندر انزلی  سخن گفت  و یادآور شد: ما حدود ۷ سالی است که با چالش‌هایی  هم در حوزه مدیریتی و هم  منابع انسانی در  حوزه آرامستان این شهر  مواجه هستیم و تمام تلاش ما   این  است تا چالش‌ها را  به حداقل برسانیم .

 

 

شهردار  بندر انزلی این مسأله را حلقه سردرگم و پیچیده‌ای  دانست  که از قدیم به شهرداری  به ارث رسیده  است.

 

پورحضرت  بیان داشت:  تعداد ۲۳ نفر از نیروی انسانی، خارج از ضابطه وارد آرامستان شدند و در هفت سال گذشته بر شهرداری و  در فرهنگ این سازمان تکلیف شده است .

 

وی   با اشاره به اینکه شهرداری  مطالبات تامین اجتماعی   این ۲۳ نفر را پرداخت کرد ه است از اعضای شورای شهر بندر انزلی  خواست  تا در  حل این چالش  با همراهی ، همگرایی و همصدایی به شهرداری کمک کنند

About مدیر خبر1

Check Also

سخنگوی شورای شهر رحیم آباد گفت: ما در حساس ترین برهه ممکن خود را فدای اعتلای رحیم آباد نمودیم

سخنگوی شورای شهر رحیم آباد گفت: ما در حساس ترین برهه ممکن خود را فدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *