چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار: تلاش هایی برای جبران عقب ماندگی های واجارگاه برداشته شده اما ناکافی است

همای خبر/شهردار واجارگاه روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه روند توسعه این شهر را مطلوب ندانست و گفت :برغم تلاش های صورت گرفته برای جبران عقب ماندگی اما هنوز ناکافی است و باید اهتمام بیشتری صورت گیرد.
“سید اسمعیل سادات دیلمی ” حضور در جمع اصحاب رسانه را افتخار بزرگ برای خود تلقی و افزود: مطمئنا این ارتباطات سویه به روند توسعه شهر شتاب بیشتری خواهد بخشید.
وی با بیان اینکه شهر واجارگاه هنوز به جایگاه واقعی خود در حوزه توسعه یافتگی و رفع محرومیت دست پیدا نکرده اظهار کرد: تمام اهتمام مجموعه شهرداری و شورا این است که بتوانیم به جبران عقب ماندگی کمک کنیم و خوشبختانه اراده لازم در این زمینه وجود دارد.
شهردار واجارگاه داشتن اطلاعات اولیه و مناسب را یکی از پارامترهای اساسی برای تصمیم‌گیری ذکر و اضافه کرد: خوشبختانه کسب این اطلاعات به ما کمک کرد تا بتوانیم قدم های محکم و استوار برای توسعه شهر واجارگاه برداریم.
سادات دیلمی “به برخی از فعالیت ها، کارکردها و عملکردهای دوره تصدی مدیریت شهری خود در طی شش ماه سال ۱۴۰۰اشاره و از آن به خوبی دفاع کرد.
وی بودجه سال گذشته شهرداری واجارگاه را چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعلام و یاد آور شد: این میزان در سال جدید به هشت میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان افزایش که بدون شک تاثیر بسزایی در رتبه بندی شهرداری خواهد گذاشت.
مدیر اجرایی شهر واجارگاه مشکل کنونی این شهر را در حال حاضر، طرح جامع شهری عنوان و گفت: در شش ماه گذشته ده جلسه به همین منظور برگزار شده و امیدوارم ظرف دو ماه آینده این کار اجرا و ابلاغ شود.
سادات دیلمی ” به وضعیت فرسودگی آسفالت خیابان های شهر واجارگاه اشاره و افزود: برای انجام روکش آسفالت ۱۵میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی همچنین از بازنگری در اجرای طرح مطالعاتی در حوزه ساماندهی و هدایت آبهای سطحی این شهر در سال جاری خبر داد.
شهردار واجارگاه همچنین از اخذ یک دستگاه ماشین مکانیزه جمع آوری زباله به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به صورت رایگان خبر داد.
وی از تلاش های بیشتر برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهر اشاره و گفت: انتظار داریم شهروندان فهیم واجاری در اجرا و تحقق این طرح مشارکت کنند.
به گفته وی، برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا دو مخزن یکی در میدان شهید بهشتی و دیگری میدان بسیج نصب می‌شود.
شهردار واجارگاه همچنین از تامین بودجه لازم برای تعویض کف پوش سالن ورزشی این شهر خبر داد.
وی در بخش دیگری به تلاش ها برای احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان (واجارگاه) اشاره و گفت: شهرداری و شورای شهر با تمام توان کمک می کنیم کلنگ احداث این دانشکده در واجارگاه به زمین زده شود چرا که اعتقاد راسخ داریم وجود دانشگاه باعث توسعه یافتگی می شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …