چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رانکوه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار همای گیلان از افتتاح ساختمان آتش نشانی در دهه فجر امسال خبر داد.

اختصاصی همای گیلان : شهردار رانکوه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار همای گیلان از افتتاح ساختمان آتش نشانی در دهه فجر امسال خبر داد.

رشیدی نژاد شهردار رانکوه گفت : نداشتن آتش نشانی یکی از معضلات رانکوه بوده که خوشبختانه ساخت ساختمان آتش نشانی آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

شهردار رانکوه افزود : پل ریسندگی ورودی شهر از نقاط حادثه خیز و ترافیکی شهر است. پیمانکار طرح گرفته شده که انتظار می رود با تلاش و پیگیری تا پایان سال این  مشکل نیز برطرف گردد.

وی در ادامه اظهار داشت :نهضت آسفالت یکی از درخواست های بحق مردم بوده که طی مدت ۲ ماه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت اکثر سطوح شهری و کوچه ها آسفالت گردید.

شهردار رانکوه بیان داشت : ایجاد  کمپینگ استراحت مسافر و همچنین آماده سازی زمین فوتبال ساحلی در پارک کیارود از اقدامات در دست اجرای شهرداری می باشد.

رشیدی نژاد به برگزاری اولین جشنواره عکس در رانکوه اشاره کرد و گفت : شهرداری رانکوه  با هدف به تصویر کشیدن تاریخ و  فرهنگ ، آداب و رسوم و زیبایی های طبیعی و گردشگری شهر رانکوه ، اولین دوره جشنواره فرهنگی و هنری عکس رانکوه را برگزار می کند .شرایط این مسابقه در سایت شهرداری رانکوه به طور کامل و دقیق بیان شده است که از دوستداران عکاسی دعوت به شرکت می شود.

About سردبیر ارشد

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …