چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت خبر داد : سامانه شفافیت شهرداری رشت راه اندازی می‌شود


شهردار رشت خبر داد :

سامانه شفافیت شهرداری رشت راه اندازی می‌شود

 شهردار رشت دانستن را حق مردم عنوان کرد و گفت: سامانه شفافیت شهرداری رشت به منظور انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات راه اندازی می شود.
همای خبر نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جلسه راه اندازی پرتال شفافیت شهرداری رشت امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار و مدیران حقوقی، حراست ،بازرسی، مدیرعامل سازمان فاوا ، نوسازی و تحول اداری شهرداری و همچنین کارشناسان این حوزه در محل دفتر شهردار برگزار شد.شوقی در جلسه مذکور با تاکید براینکه دانستن حق مردم است، اظهار کرد: سامانه شفافیت شهرداری رشت به منظور انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری راه اندازی می شود.
وی، راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری رشت را سبب اشراف شهروندان نسبت به اقدام های شهرداری عنوان کرد و افزود: یکی از موضوع هایی که همواره در شهرداری پیگیری می کنیم، ایجاد شفافیت است.
شهردار رشت با بیان اینکه بروزرسانی سامانه شفافیت حائز اهمیت است، تصریح کرد: پس از راه اندازی، بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت شهرداری رشت باید به طور مستمر باشد.
سامانه شفافیت شهرداری رشت طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر شفافیت اطلاعات دستگاه ها و با استفاده از قانون انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات  توسط مدیریت بازرسی شهرداری و با همکاری مدیریت نوسازی و تحول اداری تدوین شده و راه اندازی می شود.
انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید گیلان یک قطب صنایع غذایی در …