چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت خبر داد: کیف پول حمل و نقل عمومی در رشت فعال خواهد شد

هشهردار رشت با بیان اینکه «اپلیکیشن دوباره» به‌منظور جمع آوری پسماند خشک و سامانه پیامکی حوزه فنی و شهرسازی مناطق ۵ گانه شهرداری راه اندازی شده است، گفت: فروشگاه آنلاین میوه و تره بار برای دسترسی شهروندان به مایحتاج عمومی فعال شده و کیف پول حمل و نقل عمومی نیز در آینده فعال خواهد شد.


همای گیلان به نقل از ایمنا:سید محمد احمدی در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، گفت: تلاش‌ها توسط شهرداری رشت برای فراهم سازی بسترهای هوشمند سازی در این شهر جهت کاهش تجمعات شکل بگیرد.

وی از راه اندازی سامانه‌های خدمات آنلاین خدمات شهروندی خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه‌های نظارتی هوشمند ترافیکی و تجهیز زیرساخت‌های فیبر نوری در شهر رشت با بیش از هزار کیلومتر آغاز به فعالیت کرده است.

شهردار رشت با بیان اینکه «اپلیکیشن دوباره» به‌منظور جمع‌آوری پسماند خشک و سامانه پیامکی حوزه فنی و شهرسازی مناطق پنج‌گانه شهرداری راه اندازی شده است، افزود: فروشگاه آنلاین میوه و تره بار برای دسترسی شهروندان به مایحتاج عمومی فعال شده و کیف پول حمل و نقل عمومی نیز در آینده فعال خواهد شد.

احمدی در این وبینار که با محوریت «دورکاری در شرایط بحران در شهر داری‌ها» برگزار شد بر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در شرایط سخت کرونایی تاکید کرد.

وی ادامه داد: میز کار مجازی پرسنل، برگزاری جلسات اداری به صورت ویدئو کنفرانس، راه اندازی سامانه شهرسازی و مالی و دسترسی به سامانه سرا از منزل برای کارکنان از اقدامات مهم شهرداری رشت در انجام دورکاری در شرایط بحرانی است.

شهردار رشت با اشاره به روند دورکاری نیروهای شهرداری در بحران کنونی گفت: شهرداری وظیفه خدمت رسانی در حوزه‌های بسیاری همچون خدمات شهری، پسماند، آرامستان و ضدعفونی معابر و اماکن را بر عهده دارد و تعطیلی ادارات و کاهش نیروی انسانی در این سازمان امکان‌پذیر نیست.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم سردار تنگسیری روز دوشنبه …