چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت گفت: با همفکری ، مشورت و مصاحبه از دوستان ، تصمیم به برخی جابجایی ها خواهم گرفت / از جنس خانواده شهرداری هستم

دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد ۱۳ شهریور ماه با ۱۱رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر رشت سکان شهرداری را به دست گرفت.

 
همای گیلان؛ شهردار رشت اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف شهری و رسیدن به توسعه پایدار باید در قدم اول ثبات و آرامش را درون خانواده شهرداری داشته باشیم.
 
 
 
نصرتی تصریح کرد: با ثبات و آرامش است که می توان امید داشت که خانواده بزرگ شهرداری رشت در انجام ماموریت های خود موفق عمل کند.
 
شهردار رشت ادامه داد: از تمام افراد تاثیرگذار استان انتظار کمک و حمایت را دارم ، اما مجری  مطالبات مردم رشت این خانواده شهرداری است که طی روزهای آتی قرار است با دوستان مجموعه شهرداری رشت و رزومه آن ها بیشتر آشنا شوم.
 
نصرتی درخصوص تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری رشت اظهار داشت: با همفکری ، مشورت و مصاحبه از دوستان تصمیم به برخی جابجایی ها خواهم گرفت و اگر این خانواده که چندین بار هم تاکید کرده ام روی کلمه این کلمه ، با اقتدار و باصلابت شروع بکار کند قظعا دیگران هم حمایت می کنند.
 
شهردار اسبق قزوین در پایان خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در جهت تثبیت و رسیدن به یک هدف آرمانی با مجموعه کارکنان شهرداری که من نیز از جنس همین خانواده هستم خواهیم داشت ؛ چراکه هم برنامه کوتاه مدتی تعریف شده و همزمان برنامه های میان مدت را نیز باید جلو ببریم و این امر نیازمند هماهنگی متقابل است./تابناک
 
 

About عطیه نصرتی

Check Also

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان»

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان» نگاهی به اعتراضات دانشجویی دانشگاههای ایالات متحده آمریکا در …