چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت گفت: مجمع مشورتی ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات مدیریت شهری است

شهردار رشت گفت:

مجمع مشورتی ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات مدیریت شهری است

همای خبر- نقل از امور ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی صبح چهارشنبه در دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز گیلان ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار فومن به دلیل میزبانی، اظهار کرد: مجمع مشورتی بستری مناسب برای هم افزایی برای حل معضلاتی است که شهرداری ها با آن مواجه هستند و می‌تواند در این زمینه کمک کار باشد.

وی با بیان اینکه از زمانی که مجمع مشورتی تشکیل شده‌ ظرفیت خوبی در ارائه پیشنهادها و راهکارها برای حل مشکلات حوزه مدیریت شهری به وجود آمده است، افزود: این حلقه واسط می تواند نظرات را انتقال و در تصمیم‌گیری ها تاثیرگذار باشد.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مجمع مشورتی سبب ارتباط کاری نزدیکتر شورا و شهردار شده است، ادامه داد: این نزدیکی سبب شده تا روح کار کردن در مدیریت شهری زنده شود.

شوقی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی در رشت اضافه کرد: بخش قابل توجهی از پروژه های در دست اجرای شهرداری به اتمام رسیده و یا با همراهی مردم و دستگاه ها به سرعت در حال انجام است. 

گفتنی است، «محمد حسین واثق کارگرنیا» رییس شورای اسلامی شهر رشت با رأی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران دیگر شهرهای مراکز استان گیلان که در این نشست حضور داشتند به عنوان رئیس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان انتخاب شد.

لازم به توضیح است؛ این اجلاس با هدف بهره‌گیری از نظرات کاربردی صاحب‌ نظران و نخبگان جامعه شورایی با نگاهی جامع به مسائل جاری شهرها و همچنین انتقال تجارب و توانمندی رؤسای شوراهای مراکز استان در تصمیم‌گیری‌های کلان در حوزه شهری و در نهایت توانمندی شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

بازدید و سرکشی مدیرکل زندان‌های گیلان از منزل زندانیان نیازمند

بازدید و سرکشی مدیرکل زندان‌های گیلان از منزل زندانیان نیازمند همای خبر–  با تأکید بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *