چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رودسر: تراکتورسازی تبریز کارخانه کمپوست رودسر را استانداردسازی کند


شهردار رودسر گفت: تراکتورسازی تبریز کارخانه کمپوست رودسر را استانداردسازی کند.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی تبریز کارخانه کمپوست رودسر را استانداردسازی کند

همای گیلان: خداداد قنبرزاده  در مراسم هم‌اندیشی با اعضای پرسنل شهرداری در محل سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین بوده و از جایگاه ارزشی بالایی برخوردار است.

وی، شهردار را عصاره و شیرازه شورای اسلامی خواند و افزود: شهرداری در جامعه شورایی که برخاسته از آرای مردم است توسط شورا انتخاب می‌شود.

شهردار رودسر، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یک شهردار باید به گونه‌ای عمل کند که به دور از تبعیض به تمام نقاط شهر توجه داشته باشد تا همه شهروندان به طور یکسان از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

این مسئول، رودسر را دارای ظرفیت بالایی دانست و خاطرنشان کرد: تمام کارکنان شهرداری باید با وحدت، همدلی و همسویی در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا امکانات شهری مناسب با نیاز شهروندان برای رفاه، امنیت و نشاط آنها فراهم شود.

قنبرزاده با اشاره به از سرگیری پروژه نیمه تمام استخر شنای رودسر با هماهنگی بخش‌خصوصی، گفت: تکمیل این پروژه از خواسته‌های مردم منطقه است که بر اساس توافقات صورت گرفته باید در مدت ۱۱ ماه تکمیل و افتتاح شود.

وی، راه‌اندازی پارک کودک و احیای دوباره پارک شهر را از دیگر پروژه‌های اقدام شده توسط شهرداری رودسر عنوان کرد و گفت: استرداد جایگاه سی‌ان‌جی از بخش خصوصی توسط شهرداری به دلیل عدم انجام تعهدات آن موجب بهتر شدن وضعیت مدیریت و ایجاد منابع پایدار برای شهرداری شده است.

این مسئول به تعطیلی کارخانه کمپوست رودسر اشاره کرد و متذکر شد: این کارخانه به دلیل مشکلات فنی مانند تصفیه‌خانه، بیوفیلتر و بحث شیرابه که مشکلات زیست‌محیطی برای شهرستان به دنبال داشت، تعطیل شده است.

وی، ضرورت فعال‌سازی کارخانه کمپوست رودسر را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای راه‌اندازی دوباره این کارخانه برطرف شدن نواقص آن توسط شرکت تراکتور سازی تبریز و رعایت موارد استاندارد با تأیید دستگاه‌های نظارتی مانند پژوهشکده محیط زیست و جهاد کشاورزی ضروری است.

شهردار رودسر در پایان بازگشایی سواحل این شهرستان در طول تابستان و جذب گردشگر، پرداخت مزایای ۴۰ نفر از بازنشستگان سنوات گذشته، تبدیل وضعیت بالغ بر ۳۵ نفر از کارکنان شهرداری، پرداخت تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان و … را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد./فارس

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …