چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رودسر: پارک شادی رودسر احیا می‌شود

 

همای گیلا:خداداد قنبرزاده با تاکید بر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این شهر اظهار کرد: تحقق «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر با همدلی، همگرایی و نیت خدمت صادقانه به مردم می‌توانند نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

قنبرزاده خواستار برطرف شدن مشکلات مردم شد و افزود: مسئولان باید در راستای رضایت خداوند به درخواست شهروندان پاسخ صحیح دهند.

این مسئول رودسر را بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: موانع اداری سرمایه‌گذاری در رودسر برای ورود سرمایه‌گذاران باید برطرف شود.

شهردار رودسر از احیای پارک شادی واقع در پارک ملت خیابان شهدا خبر داد و تصریح کرد: قرارداد اجاره پارک ملت با پرداخت مبلغی به بخش خصوصی لغو شده است.

وی مدت قرارداد اجاره پارک ملت را ۱۵ سال عنوان کرد و گفت: پارک مذکور متروکه بود و با لغو قرارداد دوباره تحویل شهرداری رودسر شد.

قنبرزاده با بیان اینکه پارک ملت رودسر برای فعالیت به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: پارک محلی برای ایجاد نشاط، شور و اشتیاق بین خانواده‌ها است.

شهردار رودسر خواستار حفظ محیط زیست با همکاری مردم شد و اظهار کرد: فرآیند انتقال و جمع‌آوری زباله در رودسر تسهیل می‌شود./فارس

About

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …