چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار سیاهکل در مراسم افتتاح پروژه ها گفت: رونمایی از ۱۰ پروژه عمرانی در سیاهکل طی هفته دولت 

شهردار سیاهکل در مراسم افتتاح پروژه ها گفت: رونمایی از ۱۰ پروژه عمرانی در سیاهکل طی هفته دولت

افتتاح پارک کودک سیاهکل در ظرف دو ماه آینده

کمیل لاهوتی در مراسم افتتاح پروژه ها از آغاز و اجرای ده پروژه در حوزه های مختلف عمرانی طی هفته دولت در شهرستان سیاهکل خبرداد.

به گزارش همای خبـر- شهردار سیاهکل در این مراسم که باحضور جلالی معاون سیاسی وامنیتی استانداری ،بابایی فرماندار،فرخی نماینده مجلس ،اعضای شورای شهر،تعدادی از مردم برگزار شد گفت: با اهداف توسعه شهری سیاهکل و با هدف کسب رضایت شهروندان فهیم این شهر، از ده پروژه عمرانی این شهر طی هفته دولت امسال رونمایی میشود.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این اجراها ، اولویت ها و نارسایی های موجود در این شهر شناسایی و مطالعه شده است، این ده پروژه عمرانی را عبارت از زیرسازی های معابر، جدول گذاری، آغاز فاز اول احداث کمربندی سیاهکل از میدان بصیرت تا پل کمربندی خیام به وسعت چهار کیلومتر، پروژه لوله گذاری و جمع آوری آبهای سطحی، خرید ماشین آلات عمرانی از قبیل غلتک، گریدر، نیسان وغیره، ایجاد تاسیسات و تجهیزات روشنایی معابر، افتتاح پارک کودک ، توسعه فضای سبز شهری، آغاز نهضت آسفالت در معابر سیاهکل و افتتاح پارک بانوان سیاهکل تا دو ماه آینده اعلام کرد.

 

شهردار لاهوتی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و همچنین بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، ابراز امیدواری کرد مسئولان استانی و کشوری و کارگزاران و کارمندان در سطوح مختلف با برخورداری از وجدان کاری و تعهد حرفه ای در انجام وظایف شغلی خود، موفق ظاهر شده و گامهای مؤثر در جهت توسعه بردارند.

 

وی توضیح داد: برای اجرای پروژه های عمرانی در سیاهکل تیم های متخصص در حال فعالیت هستند و در این میان احداث کمربندی شهر سیاهکل از اهمیت ویژه برخوردار بوده و با هدایت ماشین های سنگین با مقصد شهرهای مختلف به این جاده به روان سازی ترافیک شهر و جلوگیری از تخریب آسفالت شهری سیاهکل می انجامد.

 

شهردار سیاهکل مبالغ صرف شده در این پروژه های اجرایی را بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت معادل ۵۰۰ میلیارد تومان نیز پروژه های نیمه کاره در دست اجرا داریم.

وی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان سیاهکل که با حمایتهای بی دریغ نقش مهمی در به انجام رسیدن بسیاری امور شهری سیاهکل داشته است، از امام جمعه این شهرستان، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل برای حمایتهای گوناگون در امور مختلف قدردانی کرد.

 

لاهوتی از دکتر فرخی، نماینده شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر ویژه داشت و گفت: امیدواریم با حمایتهای این نماینده‌ی متعهد و مردمی بتوانیـم در راستای عمران شهری سیاهکل از اعتبارات و حمایتهای ملی و دولتی از وزارت های محترم راه و شهرسازی و وزارت کشور نیز برخوردار شویم زیرا منابع داخلی شهر سیاهکل به تنهایی پاسخگوی هزینه های جاری نیست و با حمایتهای ملی ، زیرساختهای بنیادی و آینده نگرانه برای توسعه شهر سیاهکل رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ همای خبـر

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …