چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت:

تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

همای خبر- کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل پیش از این در بدو ورود به این شهرداری ضمن گله مندی از وضعیت کوچه های شهر عنوان کرده بود که تمام تلاش خود را در جهت رضایتمندی مردم بکارخواهد گرفت.

همچنین شهرداری سیاهکل در نشستی از آغاز ده ها پروژه ی عمرانی و خدماتی در سطح شهر خبر داد و گفت :
پیشرفت قابل توجه در بخش های مختلف خدماتی شهرداری حاصل همدلی و همراهی واحد های مختلف است که با عزمی جدی در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداشته اند .
وی افزود : این روند باید مصمم تر از گذشته ادامه داشته باشد تا طی یکسال آینده بزرگترین پروژه های عمرانی و خدمات رسانی تقدیم مردم عزیز گردد .
او طی این مدت توانست کوچه های خاکی زیادی را آسفالت نماید همچنین در سال جاری هم وعده آسفالت ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر را با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان داده است.
آسفالت کوچه های شقایق پنچم،شاهددوم ،شهید کریمی،اخوان،پاشوران،گلچین،صداقت و کوچه های نهضت و نیز اجرای لکه گیری وترمیم آسفالت خیابانهای سطح شهر
از جمله خدمات این شهرداری می باشد.

از جمله کارهای دیگر این شهرداری در خرداد ماه می توان به تخریب یک واحد صنفی در چهار راه سینما به جهت تعریض ،ساخت واحداث المان جدید میدان دیلمان،سنگ فرش نمودن خیابان شهید انصاری،ادامه روند بازگشایی خیابانهای اطراف مزار شهدای گمنام در استخر پاشوران،جدول گذاری پیاده روهای خیابان شهید کریمی(جنب شهرداری)،عملیات بزرگ عمرانی تعریض وساماندهی خیابان شهید انصاری واتصال آن به کمربندی،نظافت نهرها وخیابانهای نقاط مختلف شهر و اجرای جدول گذاری در ورودی خیابان قدیم دیلمان اشاره کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات لایروبی تالاب عینک رشت

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات لایروبی تالاب عینک رشت شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *