چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار شاندرمن: برادر یکی از کاندیدا وارد شهرداری شد و مرا مورد ضرب قرار داد

همای گیلان: پس از رفتن بنده به بیمارستان به خانه سازمانی ام حمله ور و وارد حریم خصوصی بنده شدند و دختر و طفل ۳ ساله ام را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 نظام عبدالحسین زاده، شهردار شاندرمن در خصوص درگیری با وی در روز انتخابات در گفتگویی اظهار داشت: برادر یکی از کاندیداها که کارمند شهرداری نیز می باشد در زمان شیفت در شهرداری حضور نداشت، بنده به یکی از کارمندها اطلاع دادم که با ایشان تماس بگیرند. این فرد نیز پس از تماس به شهرداری آمد و به بنده فحاشی کرد، افراد حاضر در شهرداری نیز جلوی ایشان را گرفتند. برادر این فرد که کاندیدای شورای شهر بود، ایشان وارد شهرداری شدند و بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و حتی گوشی تلفن همراه بنده را نیز برداشتند!

وی ادامه داد: پس از آن بنده را به بیمارستان بردند و بعد از انتقال بنده به بیمارستان، به خانه سازمانی ام حمله ور و وارد حریم خصوصی بنده شدند و دختر و طفل ۳ ساله ام را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بنده طول درمان گرفته ام و همه چیز مشخص هست.

 

hiip://uupload.ir/files/si97_photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B6_%DB%B2%DB%B1-%DB%B1%DB%B2-%DB%B5%DB%B2.jpg

 

عبدالحسین زاده اظهار داشت: کتفم در رفته است و چشم راست ام آسیب دیده و خونریزی شدیدی دارد، به چند نقطه از بدنم نیز ضربه های شدیدی وارد شده است.

شهردار شاندرمن افزود: بنده شکایت و کارهای قانونی را پیگیری کرده ام و همچنین مستندات را برای هیات نظارت استان نیز ارسال خواهم کرد./خزر

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان»

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان» نگاهی به اعتراضات دانشجویی دانشگاههای ایالات متحده آمریکا در …