چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار فومن: معابر اصلی فومن باز شد/ درخواست از استاندار گیلان برای تخصیص ماشین‌آلات

شهردار فومن با اشاره به اینکه معابر و کوچه‌های اصلی فومن باز هستند، گفت: از استاندار درخواست داریم تا حداقل ۲ دستگاه مینی لودر باب‌کت و یک برف‌روب به این شهر اختصاص یابد.
13921115195018722054023

، هوشنگ عباسقلی‌زاده عصر امروز در نشست ستاد بحران این شهرستان با اشاره به اینکه ۲۱ خیابان اصلی و ۶۴ کوچه فرعی درجه یک شهرستان فومن باز هستند، اظهار کرد: در کوچه‌های درجه ۲ این شهرستان در حال برف‌روبی هستیم.

وی افزود: ۸ خیابانی که به میدان اصلی شهر و شهرداری منتهی می‌شوند باز هستند و با کمک اعضای شورای شهر، آتش نشانی و کارکنان شهرداری در حال بازگشایی ۸۰ کوچه فرعی درجه ۲ می‌باشیم.

شهردار فومن با بیان اینکه در حال تشکیل ستاد حوادث که تاکنون در شهرداری انجام نشده بود هستیم، تصریح کرد: امکانات و ماشین‌آلات شهری ما ضعیف بوده و چند ماشین‌آلات برف‌روبی را اجاره کردیم.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه ۲ ماشین آتش‌نشانی و یک تراکتور شخصی را به خدمت گرفتیم تا کار را با سرعت بیشتر پیش ببریم، گفت: اولویت اصلی ما برف‌روبی معابر اصلی شهر بود و در قانون بر اهمیت پاکسازی معابر اصلی نسبت به معابر فرعی تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات ما اندک بوده و بعضی از کوچه‌ها هنوز نتوانستیم برف‌روبی کنیم.

شهردار فومن، با تاکید بر اینکه شهروندان بدانند اگر با ماشین‌آلات سنگین به کوچه‌ها وارد شویم ممکن است به تاسیسات برق، آب، تلفن و گاز آسیب برسد، افزود: از استاندار درخواست داریم تا حداقل ۲ دستگاه مینی لودر باب کت و یک برف‌روب به شهر فومن اختصاص یابد.

عباسقلی‌زاده تصریح کرد: اگر به مردم خدمت نکنیم نتوانستیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و از مردم می‌خواهیم صبور بوده تا بتوانیم خدمات بیشتری به آن‌ها ارائه دهیم./تسنیم

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …