چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان در مراسم تجلیل از خبرنگاران :حجم کارهای انجام شده در این ۶ ماه با ۶ سال قبل برابری می کند

اختصاصی همای گیلان:شورای اسلامی شهر لاهیجان و شهردار این شهر از خبرنگاران تجلیل نمودند
ابراهیم مهربان:صداقت حلقه مفقوده ای بود که شهرداری لاهیجان سالها با آن دست به گریبان بود
قبل از برگزاری مراسم تجلیل ، خبرنگاران توسط روابط عمومی شهرداری لاهیجان از پروژه های در حال انجام و اقدامات انجام شده شهرداری در زمان تصدی آگشته شهردار لاهیجان بازدید نمودند (۳ ماشین ون) آنگاه با حضور ۶ تن از اعضای شورای شهر و شهرداری لاهیجان در محل رستوران دایی محمد لاهیجان از اصحاب رسانه پذیرایی وتجلیل به عمل آمد. در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : بی شک زحمات مسئولین بدون حمایت اصحاب رسانه به منصه ی ظهور نمی رسد و ما از اصحاب رسانه انصاف و عدالت را انتظار داریم. مهربان تصریح کرد : البته منظور ما عدم رعایت انصاف از سوی شما خبرنگاران نیست اما برخی از خبرنگاران به سراغ مسائل حاشیه ای می روند که خوشبختانه در جمع شما نیستند. وی اضافه کرد : به صراحت می گویم ما به دنبال مسائل حاشیه ای نیستیم و با تمام توان و قدرت از شهردار منتخب خود حمایت می کنیم رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطر نشان کرد: ما باید از تخصص ، ارتباط ، صداقت و سلامت شهردار در پیشرفت شهر استفاده کنیم چرا که صداقت حلقه مفقوده ای بودکه شهرداری لاهیجان که سالها با آن دست به گریبان بود و انتظار داریم که دوستان خبرنگار ما هم واقعیت ها را بنویسند.
مهربان ادامه داد: امروز می خواهم به مسئله ای اشاره کنم که اگر آن را عنوان نکنم حق کلام را ادا نکرده ام و آن اینکه آگشته فقط ۶ ماه و ۲۰ روز است که سکان شهرداری را در دست گرفته اما به اندازه ۱۴ ماه حقوق و اضافه کار پرداخت کرده است!
تمیزکار : آگشته شهرداری را با میلیاردها بدهکاری تحویل گرفت /یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بدهکاری کارکنان پرداخت شد
آنگاه سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان خطاب به خبرنگاران گفت : ما انتظار داریم خبرنگاران خبرساز باشند نه اینکه کپی کاری کنند. جواد تمیزکار یادآور شد: نکته ای که سالها متذکر شده ام برگزاری نمایشگاه آثار خبرنگاران در روز خبر نگار است که تاکنون انجام نشده که امیدوارم سال آینده شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم وی ادامه داد: امیدوارم خبرنگاران مستقل ، بی طرف و منصف باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود : آگشته در بدترین شرایط ممکن عهده دار شهرداری لاهیجان شد در حالیکه ما میلیاردها بدهی داشتیم و یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان هم به کارکنان بدهکار بودیم که امروز فقط دو ماه از این بدهکاری باقی مانده است. خیلی ها گفتند شهرداری لاهیجان می خوابد اما عید ۹۴ یکی از بهترین عیدهای شهرداری بود وما انتظار داریم شما خبرنگاران بحث آسفالت را در ۶ ماه قبل با ۶ سال گذشته مقیاسه و نتیجه گیری نمائید.
تمیزکار خاطر نشان کرد : این شهردار به افتتاح کارهایی همچون آسفالت ولکه گیری اعتقادی ندارد زیرا این امور را جزء کارهای ذاتی شهرداری می داند.
وی افزود : طی این مدت ما به جای اینکه فقط به خیابانهای اصلی شهر نظر داشته باشیم به محلات و حاشیه های شهر همچون یوسف آباد ، بوجایه و حاجی آباد توجه نمودیم و خدمات شایان عمرانی و فرهنگی به ثمر رسیده است.
در ادامه شهردار لاهیجان طی سخنانی گفت : خبرنگاری شغل شریفی است و حلقه اتصال بین مردم و مسئولین است و دغدغه مردم را به مسئولین می رساند.
سعید آگشته افزود : هر حرفه ای آسیب های خودش را دارد لذا باید آسیب شناسی شود. برخی از آسیب های اجتماعی به واسطه سیاه نمایی بوجود می آید وی اضافه کرد : من مطمئنم از فرصتهایی که شما بوجود آوردید می توان در جهت اعتلای شهر قدم برداشت .
شهردار لاهیجان خاطر نشان کرد: حجم عملیات عمرانی و پروژه های انجام شده در این شش ماه با شش سال گذشته برابری می کند زیرا ما اعتقاد نداشتیم که باید به اندازه گذشته کار کنیم و بعد بشود یک کوه ، بلکه اینقدر ضعیف بوده که باید روزی ۱۰ برابر کار می کردیم .
آگشته اضافه کرد : من طبیعتاً در زمین کسی بازی نمی کنم و در زمین مردم بدون حرف و حدیث کار خواهم کرد و با کار عمرانی و فرهنگی برای مردمی که امروز بیشتر از جان دوستشان دارم خدمت خواهم نمود.
ابراهیم خوشحال: بعضی ها عداوت می کنند به دنبال هزینه های شخصی شهردار هستند
در ادامه خوشحال عضو دیگر شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار داشت : از دوستان خبرنگار می خواهم ثناگوی کسی نباشندو واقعیتها را بنویسند.
وی افزود : در راستای برخی از شائبه هایی که بوجود آمده به چند نکته اشاره می کنم مثلاً شهردار اخیراً از شورای شهر خواسته که افرادی که قصد ساخت و ساز دارند ۴۰ درصد را نقد و مازاد را هم ملک تحویل شهرداری بدهند که این نشان از کاردانی شهردار دارد اما برخی گفته اند که شهردار در را بسته و پروانه صادر نمی کند.
این عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان ادامه داد : پل مالک اشتر در حال انجام شدن است و ساحل سحرخیز اخیراً افتتاح شد و موجب شد که لاهیجان هم دارای دریا شود کارهایی با حجم به این بزرگی انجام شده که جای تقدیر دارد.
خوشحال خاطر نشان کرد : خوشبختانه امروز بین شورا و شهرداری وفاق و همدلی وجود دارد و ما انتظار داریم شما واقعیعتها را با حسن نیت بیان کنید که البته شما همین کار را می کنید . اما پیش آمده که بعضی به دنبال هزینه شخصی شهردار هستند! ببیننید عداوت و دشمنی تا کجاست؟ همه شما عزیزان از گذشته لاهیجان با خبرید و امروز هم می بینید با حجم مشکلات و بدهکاریها و رکود اقتصادی که داریم پروژه های خوبی به انجام رسانیده ایم.
وی یادآورشد : هزینه آسفالت یک خیابان یک میلیارد تومان است و ما چیزی حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه جاری داریم بدهکاری گذشته هم روی هم انباشته شده و بعضی از کارها هم از گذشته انجام شده که صورت وضعیت هنوز ندارد. خوشحال تصریح کرد : یک مطلب دیگر که شاید عنوان کردنش خیلی جالب نباشد اینکه با مدیریت صحیح آقای شهردار دست خیلی ها که از شهرداری ارتزاق می کردند قطع شده است.

شایان ذکر است دراین مراسم ، پروژه های مجتمع فرهنگی و تفریحی باغ نارنج به مساحت ۷/۱ هکتار، اجرای عملیات نصب سنگ فرش بتن به متراژ ۹۹۸۸ متر مربع، احداث فاز دوم بلوار دیلمان در بوجایه به متراژ ۷۵۰ متر طول، عملیات لکه گیری و آسفالت دستی به متراژ ۲۵۷۰۵ متر مربع، عملیات آسفالت با دستگاه فینیشر به متراژ ۲۳۲۰۰۶ متر مربع، عملیات نصب جدول به متراژ ۱۶۳۰ متر طول، احداث دو ایستگاه ترمینال برون شهری در شمال و جنوب شهر جهت سهولت در تردد روستاهای اطراف، پروژه احداث پل مالک اشتر و بهسازی محله یوسف آباد ،مورد بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گرفت.

IMG_20150809_161851دیدار از شجاعی خبرنگار پشکسوت

IMG_2531 1 2 3 5 6

????????????????????????????????????
????????????????????????????????????

8 9 10

????????????????????????????????????
????????????????????????????????????

17

About سردبیر ارشد

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …