چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان از آمادگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری خبر داد

شهردار لاهیجان گفت:ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی به شهروندان است.


همای خبر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل شهردار لاهیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور، معاونان و مدیران شهرداری در سالن جلسات ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان برگزار شد، افزود:با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شد است.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: دستگاه های ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر هستند و همزمان با آغاز بارش برف کار خود را شروع خواهند کرد.
زنده دل گفت: با اقدام به موقع واحدهای شهرداری آمادگی لازم برای عملیات زمستانی شهرداری وجود دارد و هدف ما رضایت مندی مردم فهیم می باشد.
بررسی شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف و زمان وقوع بحران، به روزرسانی مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی معابر در زمان بارش برف، برنامه ریزی مانور خودرویی ستاد بحران ،  بررسی تجهیزات ناوگان موتوری و خودرویی، قرار داد با پیمانکاران بخش خصوصی برای در اختیار گذاشتن دستگاههای سنگین در زمان بحران،برنامه ریزی هرس درختان و شناسایی درختان پوسیده، تقویت و ارتقای سیستم بیسیم از مهم ترین مباحث جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …