چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان خبر داد؛ برگزاری جشنواره نوروزی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در لاهیجان

رضا زنده دل: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی افزون‌تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

همای خبر/جلسه ستاد استقبال از نوروز و خدمات سفر شهرداری لاهیجان با حضور رضا زنده دل، شهردار، معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این جلسه گفت: با برنامه ریزی مدون از ابتدای اسفند ماه تدارک لازم برای استقبال از نوروز را آغاز کرده تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران و شهروندان عزیز ارائه دهیم
وی اضافه کرد: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه‌های فراوان طبیعی، مذهبی، تاریخی و گردشگری و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می‌باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۴۰۲ خواهد بود.

زنده دل با بیان اینکه شهرداری لاهیجان با تمام امکانات تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای مسافران فراهم نماید، گفت: خرید المان‌های جدید نوروزی و رنگ‌آمیز و بهسازی المان‌های نوروزی سال‌های گذشته، پاکسازی معابر و ورودی و خروجی شهر، شست و شوی جداول رنگ شده و رنگ‌آمیزی جداول فرسوده، خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری، نصب نیمکت‌های جدید، نصب چراغ‌های جدید روشنایی، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، برنامه ریزی ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و زیباسازی پایانه مسافربری، کشیک سازمان حمل و نقل همگانی، طراحی سفره هفت سین در چند نقطه شهر و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی محلات، معابر و نظافت سطح شهر از جمله برنامه‌هایی است که برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن با تلاش معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری در حال اجرا می‌باشد.

شهردار لاهیجان با اشاره به همزمانی و تقارن نوروز پیش رو با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری جشنواره نوروزی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور هنرمندان مطرح استان گیلان از چهارم فروردین هر شب بعد از افطار در جزیره استخر لاهیجان، چاپ نقشه و راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی و نورافشانی آسمان لاهیجان از برنامه‌های فرهنگی شهرداری لاهیجان در نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد.

زنده دل افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی افزون‌تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از پشتیبانی و حمایت فرماندار محترم شهرستان و همه دستگاههایی که برای تمهید خدمات سفر با شهرداری همکاری دارند، قدردانی نمایم

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …