چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود:حجم کار عمرانی در دوره شورای چهارم نسبت به دوره های گذشته بی نظیر است/بدهی۱۸/۵ میلیاردی دوره گذشته

اختصاصی همای گیلان:،خبرنگاران شهرستان لنگرود با گلباغی شهردار  لنگرود برگزارشددر این جلسه که   منصفی رئیس شورای شهر، شاد و میرموسوی  دو تن ازاعضای  شورای شهر لنگرود وی را همراهی می کردندگلباغی شهردار لنگرود ضمن تشکر از حضور خبرنگاران به رفع آبگیری  معابرشهری اشاره کرد و گفت : بدو ورود اینجانب در سمت شهردار شهر، متقارن با  بارندگی شدید مهرماه بوده که  نارضایتمندی شهروندان را به همراه داشت. با تلاش بی شائبه و حمایت اعضای شورای شهر ظرف چند روز توانستیم این مشکل را در اکثر مناطق بخصوص آبگیر ترین نقاط همچون میدان امام حسن مجتبی رفع نماییم.

mail.google

وی افزود : یکی از برنامه های مهم دوره چهارم  شورای شهر  رفع این معضل برای همیشه  در شهر لنگرود است که امیدواریم در سال ۹۴ این مشکل برای همیشه مرتفع گردد.

شهردار لنگرود بیان داشت : یکی از اقدامات شهرداری در مدت شهرداری اینجانب، بازگشایی معابر است که می توان به جابجایی ترانس برق جنب میدان بسیج اشاره نمود . زمین مناسبی برای این انتقال توسط شهرداری خریداری، هماهنگی لازم با اداره برق استان صورت پذیرفته و بزودی ما شاهد انتقال این ترانس برق که مشکلات بسیاری را برای شهروندان  به همراه داشته است ، خواهیم بود.

گلباغی اظهار داشت : حجم کار عمرانی در دوره شورای چهارم نسبت به دوره های گذشته بی نظیر است. با توجه به بدهی ۱۸/۵ میلیاردی که از دوره گذشته به مارسید ، در این دوره شورا سعی شد علاوه بر انجام عملیات عمرانی جدید، ۴میلیارد از این بدهی نیز پرداخت گردد .

شهردار لنگرود در پاسخ به سوال خبرنگار همای گیلان مبنی بر وضعیت پارکینگ طبقاتی گفت : مکانی که در گذشته برای احداث پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شد از نظر عملی منطقه مناسبی نیست. زمین هایی برای پارکینگ موقت در دونقطه پشت هلال احمر و  پشت مسجد عرب زاده در نظر گرفته شده است که متاسفانه مورد استقبال شهروندان قرار نگرفته است که امید می رود با حمایت اصحاب رسانه و مطبوعات در جهت شناسایی و معرفی این نقاط به شهروندان  استفاده از این پارکینگ ها افزوده شود.

mail.google

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …