چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود از برپایی دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد و گفت: برپایی جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود

شهردار لنگرود از برپایی دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد و گفت: برپایی جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود

همای خبر- صادق صادق پور صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در اولویت مجموعه مدیریت شهری لنگرود است.
شهردار لنگرود با بیان اینکه شهر خلاق با کودکان خلاق محقق می‌شود، گفت: تقویت کودک درون در بین شهروندان منجر به نبوغ استعدادها و خلاقیت‌ها می‌شود.
صادقپور با اشاره به وظایف مدیریت شهری در راستای اعتلا بخشی بنیان خانواده در زندگی فردی و اجتماعی اضافه کرد: مدیریت شهری نقش محوری در ثبات فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.
به اعتقاد وی، نشاط و شادابی با برپایی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در جامعه منجر به توسعه فردی و اجتماعی می‌شود.
شهردار لنگرود با تاکید بر ضرورت فراهم ساری نیازهای رفاهی و امکانی شهری بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری دنبال فراهم سازی امکانات زندگی شهرنشینی در رده‌های مختلف سنی است.
صادقپور با اشاره به اینکه محدود کردن افراد جلوی پیشرفت‌ها و توسعه فردی را می‌گیرد، گفت: پدیده خطرناک روزمرگی باید از جامعه پاک شود و در این حوزه برپایی جشنواره‌ها بسیار نقش آفرین است.
وی از برپایی دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در لنگرود خبر داد و افزود: برپایی جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود.
شهردار لنگرود با اشاره به جزئیات بیشتر جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در این شهر بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر می‌توانند در دو بخش تخصصی دومین جشنواره تورنگ شرکت کنند.

About نسرین عشقی

Check Also

آغاز گر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

آغاز گر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با اجرای نمایش های “قالی”، “سیاه نون”و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *