چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود : بر دستان شرافتمندانه شما کارگران بوسه می زنم

اختصاصی همای گیلان: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند .بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

photo_2016-05-01_23-23-46

به مناسبت  فرارسیدن روز کارگر، روز ملی خلیج فارس  و روز معلم  جشن باشکوهی  با حضور تمامی کارگران و کارمندان شهرداری لنگرود  و جمعی از مسئولین شهرستان  برگزار گردید.

در این مراسم کحالی شهردار لنگرود ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگرو همچنین تبریک  این روز به تمام کارگران خدوم و زحمتکش شهرلنگرود  گفت : روز کارگر روزی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند و این خود نشان از اهمیت کار و جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است.

شهردار لنگرود خطاب به کارگران گفت : کار شما مقدس است؛ ارزش کار شما آنقدر بالاست که ارزشمندتر از خدمت شمانیست. من دستان شما را می بوسم چون شماها شرافتمندانه زندگی می کنید و شرافتمندانه خدمت می کنید.

کحالی بیان داشت : باید نشاط و امید در بین کارگران ایجاد شود که در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با برگزاری چنین جشن هایی  این فضا را ایجاد نماییم.

شهردار لنگرود تصریح کرد : شایعاتی در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران پخش شده که صحت نداشته و تنها حقوق اضافه کاری کارگران باقی مانده که در اولین فرصت پرداخت آن نیز صورت خواهد پذیرفت.

شیخ طاهر رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود نیز در این مراسم ضمن تبریک و خدا قوت به تمام کارگران پرتلاش و زحمتکش گفت : جایگاه کار و کارگردر دین مقدس اسلام  بسیار ارج نهاده شده است و این بزرگی تا بدان حد است که پیامبر اسلام بر دستان پینه بسته کارگر بوسه زده اند.

لازم به ذکر است در این جشن باشکوه برنامه هایی همچون اجرای نمایش توسط گروه نمایشی با حضور هنرمندان صدا و سیمای مرکز گیلان، موسیقی سنتی و پاپ ، مسابقه و همچنین اهدای هدایایی ارزنده به  ۲۵ نفر از کارگران شهرداری لنگرود به رسم قدردانی انجام شد.

 خبرنگار: فاطمه مشفق

photo_2016-05-01_23-23-50 photo_2016-05-01_23-24-09 photo_2016-05-01_23-24-16 photo_2016-05-01_23-24-20 photo_2016-05-01_23-25-30

 

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …