چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود خبر داد: ایجاد مجتمع فرهنگی‌ ورزشی لنگرود

همای گیلان: شهردار لنگرود از ایجاد مجتمع فرهنگی‌‌، ورزشی‌ و هنری در این شهر خبر داد و گفت: زمین برای احداث این مجتمع آماده شده و طراحی آن صورت گرفته‌است.

خبرگزاری فارس: ایجاد مجتمع فرهنگی‌ ورزشی لنگرود

رضا کحالی  درباره وضعیت آبگرفتگی این شهر اظهار کرد: آبگرفتگی از مشکلات مردم لنگرود بود که لایروبی در این زمینه انجام شد و در بارندگی‌های اخیر آبگرفتگی شدید نداشتیم و در آینده نیز لوله‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی از ایجاد مجتمع فرهنگی‌‌، ورزشی‌ و هنری در لنگرود خبر داد و گفت: زمین برای احداث این مجتمع آماده شده و طراحی آن صورت گرفته‌است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه این شهر از داشتن یک مجتمع فرهنگی و ورزشی و هنری محروم بود، تصریح کرد: این مجتمع با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و مردم ساخته و زمان افتتاح آن اعلام می‌شود.

وی ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری را نقطه عطف در شهر لنگرود دانست و یادآور شد: این مجتمع با کمک بخش خصوصی و نظارت دولت ایجاد می‌شود، سورتمه شهر لنگرود افتتاح شده و در حال استفاده است و ساخت تله‌کابین آن نیز در حال انجام شدن است.

کحالی برنامه‌های شهرداری لنگرود را کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت عنوان کرد و متذکر شد: برای برنامه‌های بلندمدت طرح‌های تفصیلی داریم،یکی از اهداف این نهاد تغییر سیمای شهری و مبلمان است، ایجاد پارک‌محله جزء برنامه کوتاه‌مدت است که به‌زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد شهر بر مبنای سیمای آن تدوین می‌شود، خاطرنشان کرد: تا نوروز امسال سیمای شهر لنگرود دچار تغییرات می‌شود، کمربندی لنگرود پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و این شهر قطب تجاری و اقتصادی است و باید امکانات کافی در آن ایجاد شود.

شهردار لنگرود لنگرود را دارای هتل‌های خوب و جاذبه‌های گردشگری مانند چمخاله عنوان کرد و یادآور شد: لیلا کوه و … از جمله جاذبه‌های گردشگری لنگرود است./ فارس

 

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …