چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود در افتتاح پروژه های یوم الله دهه فجر:با افتتاح کارخانه کمپوست،از سال اینده مشکل زباله مردم المان لنگه حل خواهد شد

همزمان با سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های شهرداری لنگرود با حضور نماینده مردم شهرستان لنگرود؛فرماندار،شهردار و اعَضای شورای اسلامی شهر لنگرود،جمعی از مسیولین ادارات به صورت نمادین در مزار شهدای گمنام افتتاح شد.

اختصاصی همای گیلان، در این مراسم رجایی شهردار لنگرود ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و شهدای گمنام گفت: افتتاح پروژه شهدای گمنام که به صورت نمادین در خدمت شما هستیم از سال ۹۳ عملیات اجرایی ان آغاز و امروز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان جهت ساخت ارامگاه و محوطه سازی به اتمام رسیده است.
رجایی هزینه انجام شده برای روکش اسفالت را ۴ میلیارد تومان عنوان نمود و گفت: روکش اسفالت بلوار فردوس در دو لاین با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان،خیابان مطهری از سه راه چالکیاسر تا ابتدای خیابان امام خمینی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان،خیابان باروتکار به سمت باغ خاوری با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان،خیابان شورا حد فاصل میدان طبیعت تا میدان مصلی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان،خیابان شهید ثابت قدم در کیاکلایه با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان،انزلی محله از پل شهدا تا پارک انزلی محله و خیابان سلمان فارسی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان،گمرکات از میدان بسیج تا میدان کاسه گر محله ۹۰۰میلیون تومان از جمله اقدامات شهرداری لنگرود میباشد.
وی در ادامه به ۱۱۰ متر مربع اسفالت با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت:اسفالت خیابان فرمانداری جنب میدان نورانی به سمت میدان طبیعت با اعتبار ۵۰ میلیون تومان،۳۵ متری ازادگان به سمت چالکیاسر ۷۰ میلیون تومان،اسفالت کوچه های سطح شهر با اعتبار ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و لکه گیری نقاط مختلف شهر با ۱۴۰ میلیون تومان از جمله پروژه های این ایام می باسد‌
شهردار لنگرود به بحث احداث کارخانه کمپوست اشاره کرد و گفت:با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان با پیمانکار طرح قرارداد بسته شده و عملیات اجرایی ان به یمن یوم الله دهه فجر آغاز شده است.امیدواریم با حمایتی که اقای لاهوتی از طرح دارند با افتتاح ان از سال اینده مشکل زباله مردم المان لنگه برای همیشه حل شود.
رجایی اظهار داشت: بازگشایی فاز اول پارک جاده چمخاله با اعتبار ۱۰۰میلیون تومان،ساخت دیواره سازی حاشیه رودخانه جنب ارامستان با اعتبار ۲ میلیارد تومان،لایروبی نهر الوغ فک با اعتبار ۳۰ میلیون تومان،لایروبی رودخانه زرداب محله جهت هدایت ابهای سطحی با اعتبار ۱۵ میلیون تومان و نصب بیش از ۵۰ چراغ تزیینی و انتیک در بلوار آزادی جاده چمخاله با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان بخش دیگری از عملکرد شهرداری لنگرود میباشد.
وی پالت فرش پیاده رو خیابان شهدای منا با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان ،سنگ فرش پیاده رو بلوار حافظ با اعتبار ۷۰میلیون،نصب جدا کننده گل میخ در خیابان ۲۹ متری شهید رجایی با اعتبار ۳۰ میلیون تومان،ساخت جایگاه نگهداری از سگهای ولگرد با اعتبار ۵۰ میلیون تومان، طراحی جدید المان میدان معلم، طرح بازسازی و تجهیز باغ ملی وتکمیل پروژه پیاده راه سلامت پارک فجر را از دیگر پروژه های شهرداری لنگرود برشمرد.

نماینده مردم شهرستان لنگرود :فضای لنگرود؛فضای پیشرفت است.

لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود نیز گفت: شهرداری لنگرود انصافا حرکت های خوبی را آغاز کرده، و در کنار ان باید اقدامات زیربنایی را هم اغاز کند.
لاهوتی ضمن اشاره به این نکته که فضای لنگرود ؛فضای پیشرفت است گفت:از شورای شهر لنگرود میخواهم تا با همین همدلی و اتحادی که وجود دارد حامی شهردار باشند تا در اینده شاهد اتفاقات بیشتر و بهتری در لنگرود باشیم.
وی گفت احداث کارخانه کمپوست اقدام بسیار بزرگی است که نیاز به حمایت همه جانبه دارد و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نمیکنیم.

امام جمعه لنگرود:یکپارچکی خوبی بین مسیولین لنگرود وجود دارد

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لنگرود نیز با این نکته که یکپارچکی خوبی بین مسیولین لنگرود وجود دارد گفت:خدا را شاکریم که نماینده پرتلاش و فرمانداری دلسوز داریم که یقینا کنار هم میتوانیم در راستای ابادانی بیشتر شهر لنگرود گام برداریم.
سلیمانی با اشاره به اینکه سال اقتصاد مقاومتی است گفت:به مسیولین شهرستان پیشنهاد میکنم تا بین مردن رفته و از نزدیک از عملکرد دولت سخن گفته و برنامه و طرح هایی که در اینده در راستای ایجاد اشتغال انجام میشود سخن به میان اورند.
وی گفت :دغدغه مردم و مشکل مردم اشتغال جوانان لنگرودی است.که امیدوارم با همت همه بتوانیم این ارزو را محقق نماییم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …