چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود در  جشن بزرگ انقلاب : با همکاری اعضای شورای شهر، مشکل آبگرفتگی معابر سطح شهر را برطرف ساخته ایم

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن ایام ا.. دهه فجر جشن بزرگ انقلاب با حضور جوادپور فرماندار لنگرود، شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود، مسئولین ادارات، پرسنل و کارکنان شهرداری و شهروندان لنگرودی برگزار شد.

4

در این مراسم منصفی رئیس شورای شهر لنگرود ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر گفت : از تمام عزیزانی که در برگزاری این جشن بزرگ همکاری داشته اند قدردانی می نمایم.

در این جشن بزرگ  شهردار لنگرود نیز ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : دهه فجر از دو کلمه تشکیل شده است اما همین دو کلمه یادآور هزاران خاطره و ایثارگری های هموطنان ما است.

گلباغی شهردار لنگرود ضمن قدردانی از همکاری و حمایت همه جانبه  اعضای شورای شهر گفت : تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهرلنگرود براین بوده است تا با توجه به وضعیت مالی و شرایط موجود جامعه  بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

وی خاطر نشان کرد : در سال ۹۳ بودجه شهرداری لنگرود ۱۹ میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان برآورد شده که از این میان فقط ۶۵ درصد تحقق یافته است که این امر نشان از رکود بازار است.

رفع آبگیری معابر شهری از لنگرود

شهردار لنگرود بیان داشت : همزمان با شروع به کار اینجانب در سمت شهرداری، در مهرماه با بارندگی شدیدی مواج شدیم که این بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و به دنبال آن نارضایتی شهروندان را به همراه داشت . با تلاش شبانه روزی و حمایت های همه جانبه اعضای شورا و همه پرسنل شهرداری ما توانستیم   با لوله گذاری های مناسب ،آبگرفتگی را بحرانی ترین نقاط شهر، همچون میدان امام حسن مجتبی رفع نموده و و در حال حاضر مشکلی به عنوان آبگرفتگی معابر در سطح شهر نداشته باشیم.

گلباغی در ادامه به برخی از مهمترین عملکرد شهرداری اشاره کرد و گفت : اجرای عملیات آسفالت کوچه شفا واقع در بلوار عبدالکریمی – جدول گذاری میدان مادر ، بلوار شهید املاکی و میدان الغدیر-لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی بلوار جمهوری ، کوچه جمال نیکویی- لوله گذاری اطراف میدان شهرک نقدی ، مسیر آنسرمحله  و بن بست قائم – پیاده روسازی و نصب پالت در همیاری از جمله عملکرد عمرانی شهرداری می باشد.

وی در ادامه آسفالت کوچه ذاکری  درحدود ۴۰۰ متر مربع،  کوچه بینش ۳۱ حدود ۲۷۰ متر مربع، خیابان شهید رجایی، پل بتنی بطرف سه راه آنسرمحله، پل وادی بطرف پل شهدای انزلی محله ۵۸۰۰ مترمربع،زیر سازی و و آسفالت خیابان شهید آزموده،باند برگشت بلوار جمهوری اسلامی ، لکه گیری آسفالت سطح شهر و زیر سازی آسفالت کوچه فاطمیه و …بخش دیگری از فعالیت  همکارانم در شهرداری می باشد.

شهردار لنگرود تصریح داشت : تملک و تخریب دو قطعه زمین منزل سرهندی در دباغ محله با آزاد سازی ۱۲۰۰ مترمربع حریم رودخانه، خریداری و تخریب ۳ باب مغازه در راه پشته روبروی حوزه علمیه، تخریب دیوار و آزاد سازی در خیابان پروین اعتصامی ورودی کاسه گر محله، خرید منزل آقای گلشنی گلباغی در ابتدای جاده گمرکات برای انتقال ترانس برق در مسیر میدان بسیج و همچنین تخریب دیوار منزل رمضانی در کوچه شهربانی سابق ازدیگر برنامه شهرداری بوده است.

گلباغی در ادامه سخنانش به بخشی از اقدامات فرهنگی شهرداری اشاره کرد و گفت : همکاری جهت برپایی اربعین حسینی، یادواره شهدا، مسابقات رادیویی، نصب و بنر و پرده های ۹ دی، دیدار با خانواده ایثارگران در ایام مختلف ، دیدار با بیماران دیالیزی  و همدردی با بیماران و برگزاری نمایشگاه کتاب در پارک فجر و…  بخشی از برنامه فرهنگی شهرداری لنگرود می باشد.

احداث ساختمان جدید شهرداری در آینده

وی اظهار داشت : احداث ساختمان جدید شهرداری با زیر بنای حدود ۳۰۰۰ متر مربع در سه طبقه ، که طرح اولیه آن به تصویب اعضای شورای شهر رسیده است  و همچنین  اجرای عملیات اجرایی فاز اول طرح پارک جاده چمخاله در حدود ۲ کیلومتر  از بهمن ماه  از برنامه های آینده شهرداری می باشد.

لازم به ذکر است در این جشن بزرگ برنامه های متنوعی همچون سرود، شعبده بازی، نمایش، مسابقه و .. توسط هنرمندان صدا و سیمای استان گیلان برگزار گردید.

12932129381342

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …