چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود: سیل اخیر دو میلیارد تومان خسارت به زیربنای مجموعه شهری وارد کرده است

اختصاصی همای گیلان، نشست خبری با حضور خبرنگاران در شهرداری لنگرود برگزارشد .مهندس مهدی رجایی در نشست خبری با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.
وی در خصوص پروژه لوله گذاری خیابان امام گفت: این پروژه بر اساس طرح جامع جمع آوری آبهای سطحی شهر لنگرودآغاز شده و تنها شهری از شهرهای شرق استان می باشد که دارای این طرح است.
رجایی در ادامه افزود: فاز اول این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و طول یک کیلومتر از شهرداری لنگرود تا رودخانه شهر با پیشرفت ۵۰ درصدی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: پس از اجرای فاز اول برای انجام فازهای بعدی این پروژه از استاندار وعده مساعدت گرفتیم تا در باران ها و سیل های بعدی مردم دچار مشکل نشوند.

شهردار لنگرود ادامه داد: بجز این پروژه یک کیلومتری، پروژه های مختلف دیگری در سطح شهر به طول یک ونیم کیلومتر در حال اجرا داریم که پروژه روبه روی میدان بار به طول قریب به ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون تومان از جمله این پروژه هاست .
رجایی یادآورشد: نزدیک یک و نیم کیلومتر مشابه این کارها در سطح شهر در سال گذشته نیز انجام گرفته ٬ همچنین ۲۵ کیلومتر لایروبی مسیرهای آبرو، انهار و رودخانه اصلی شهر و…از سال گذشته تا امسال داشته ایم تا رافع مشکلات مردم باشیم .
وی در مورد سیل و باران اخیر اظهارداشت : در جریان سیل اخیر در شهر لنگرود تردد دو ساعت کند شده بود و به دلیل اینکه آب از بالاسر به سمت شهر اومده بود با مشکل مواجه بودیم و خوشبختانه با دو تیم بحران به سرعت برطرف شد.
شهردار لنگرود افزود: ایجاد نهر برای هدایت آب ها به سمت مزارع و استخر لیلاکوه و شکاندن قسمتی از کانال لوکلایه برای‌ هدایت آب به سمت رودخانه باعث حل سریع این بحران شد.
رجایی در پایان گفت :سیل اخیر دومیلیارد خسارت بر زیربنای مجموعه شهری واردکرده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …