چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لولمان اعلام کرد؛ ۳۳ پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده دستاورد یکساله شهرداری لولمان ؛ در سال ۱۴۰۱

شهردار لولمان اعلام کرد؛ ۳۳ پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده دستاورد یکساله شهرداری لولمان ؛
در سال ۱۴۰۱

سفالت ریزی، بهسازی معابر، ایجاد فضای گردشگری و سیما منظر، جمع آوری روان آبهای سطحی، ایجاد زیرساخت های حمل و نقل و ترافیک، تهیه طرح تفضیلی، فعالیتهای فرهنگی، آموزش های شهروندی، مطالعات زیست محیطی در حوزه رودخانه ها، هماهنگی در کابل گذاری توزیع برق، تیم آتش نشانی قوی و کارآمد و فرهنگسازی عمومی در کاهش تولید روزانه دو تن زباله و آغاز پایلوت سازی منطقه در حوزه پسماند، بخشی از دستاوردهای اخیـر شهرداری لولمان

 

درخواست شهرداری لولمان از نهادهای بالادست برای تسریع در ابلاغ طرح جامع شهر لولمان /
فرش قرمز برای سرمایه گذاران B.O.T در شهر لولمان

 

همای خبـر نقل از پایگاه خبری کلیک – رحمان حسین نیـا شهردار لولمان امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در جمع اصحاب رسانه، از اجرای ۳۳ طرح عمرانی به اتمام رسیده در طول یکسال گذشته در شهر تازه تاسیس لولمان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان خبر داد.
وی که طی دو سال اخیر ریاست شهرداری لولمان را بر عهده دارد، در بیان مهمترین عملکـردهای خود در شهرداری لولمان فعالیت های پرتعداد فرهنگی با مشارکت مسئولان فرهنگی و شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت : علاوه بر اجرای چندین مراسم فرهنگ محور در شهر، آموزش های خانه به خانه در موضوع ساماندهی پسماند بی‌نتیجه نماند و خوشبختانه هم اکنون شاهد هستیم که تولیدات زباله خشک و تر در شهر لولمان از ۸ تن به ۶ تن در روز تقلیل یافته است.

شهردار حسین نیـا توضیح داد: طبق مذاکرات با استاندار محترم که اخیرا سفری به لولمان داشت، لولمان به عنوان پایلوت منطقه در حوزه پسماند انتخاب شد و در این راستا بزودی با یک شرکت پیمانکار قراردادی منعقد خواهیـم کرد.

آسفالت ریزی ۱۶ هزارو ۴۶۰ متر مربع از معابر شهری لولمان که آماری بی سابقه برای یکسال است، از دیگر اجراهای این شهرداری در سال ۱۴۰۱ نام برده شد.
در این راستا شهردار لولمان به شهروندان وعده داد متراژ آسفالت ریزی معابر شهر بزودی به سی هزار متر مربع افزایش خواهد یافت.

این مدیر شهری همچنین توضیح داد: در بخش ایجاد فضای گردشگری شهرداری لولمان طبق وعده ای که به شهروندان داده شده بود در عرض یکسال پارک کودک محور شهیده هادی زاده در لولمان احداث و افتتاح شد.

علاوه بر آن جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و انجام مطالعات زیست محیطی در حوزه رودخانه های شهر با صرف ۴۰۰ میلیون اعتبار از دیگر اقدامات این شهرداری طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بوده است.

مهندس رحمان حسین نیا در بخشی از سخنان خود با ذکر این مطلب که شهر لولمان سازمانهای خدمات رسان آب و برق دائمی ندارد و شهروندان برای دریافت خدماتی از قبیل تامین آب شرب و توزیع برق نیز به شهرداری مراجعه میکنند گفت: طرح تکریم ارباب رجوع از اصول کار در شهرداری لولمان است و پیگیریهای شهرداری با دستگاههای خدمات رسان اخیرا منجر به نصب ۶ کیلومتر کابل خود نگه‌دار شد و طبق تعاملات این رقم رو به افزایش است.

وی ضمن درخواست از مسئولان در تسریع تهیه طرح جامع شهر لولمان اظهار داشت: شهر لولمان همجوار ۶ کیلومتر از حواشی سفیدرود است و شهرداری لولمان در صدد است تا با ایجاد یک فضای ۳۳ هکتاری گردشگری مفرح شامل آب بندان، پیست اسب سواری، پرورش گیاهان و باغ گلها، زمین بازی و فضاهایی یک ظرفیت عالی برای گردشگرانی که از مسیر گیلان و شرق مازندارن در تردد هستند ایجاد نماید و از این محل ایجاد درآمد پایدار برای شهر لولمان را نیز محقق سازد.
وی گفت : شهرداری لولمان در خصوص پروژه زمین ۳۳ هکتاری حاشیه سفیدرود با حمایت استاندار و موافقت مدیر عامل سازمات آب منطقه ای آماده سرمایه گذاری B.O.T با شرایط مطلوب برای شهر و سرمایه‌گذار است.

شهردار لولمان ضمن درخواست نگاه حمایتی مسئولان استانی و تخصیص اعتبار برای توسعه شهری لولمان، برخورداری از تیم آتش نشانی قوی با قابلیت پوشش دهی شهرها و روستاهای اطراف را از دیگر امتیازات شهرداری لولمان معرفی کرد.

وی در پایان ساماندهی ترافیک منطقه، ایجاد شبکه ممیزی املاک و تلاش در ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر را مورد توجه قرار داد و از همراهی شهروندان لولمان با شهرداری تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …