چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار پره سر خبر داد: افتتاح ساختمان اتشنشانی در دهه فجر

اختصاصی همای گیلان:دکتر شهرام شهابی شهردار خوشنام و مردمی پره سر طی‌ گقتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از افتتاح ساختمان اتشنشانی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: تنها ساختمان اتش نشانی پره سر که از مطالبات به حق شهروندان است با جلوه ای زیبا در حال اماده سازی است و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

***نصب المان ۵۶ شهید در سطح شهر در دهه فجر سال جاری***

وی به یکی دیگر از اقدامات شهرداری در دوران تصدی خود اشاره کرد و افزود: همزمان با دهه فجر سال جاری، المان ۵۶ شهید در سطح شهر نصب خواهد شد.وی گفت ما مدیون خون شهیدان هستیم زیرا رشادتهای خالصانه شهیدان، سبب نظم و امنیت در کشور شده است.

***نصب المان مرد تالشی به عنوان نماد و هویت شهر***

شهردار پره سر یاداورشد بزودی المان مرد تالشی به عنوان نماد و فرهنگ شهر ، در ورودی این شهر از مسیر تالش تا پایان سال جاری نصب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به زیر سازی و اماده سازی پیاده رو و خیابان شهید نوربخش جهت موزاییک کاری تصریح کرد و افزود:یکی دیگر از اقدامات عمرانی شهرداری پره سر،نهضت سنگ فرش در سطح شهر است و همچنان ادامه خواهد داشت.
دکتر شهابی با اشاره به بهسازی پیاده روهای تخریب شده تصریح کرد: بر اثر حفاری پیاده روها توسط شرکت اب ،بازسازی و بهسازی پیاده روهای تخریب شده ادامه دارد.

شهردار پره سر با اشاره به اینکه داشتن شهری زیبا حق مردم شهر است، خاطر نشان کرد:اغاز کاشت نشای فصلی در راستای افزایش سرانه فضای سبز و زیبایی شهر ، در حال انجام است .

***فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مقوله های ارزشمند فرهنگی نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارد***

شهردار پره سر درادامه به هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره و تصریح کرد:شهرداری پره سر با همراهی فرماندار،رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان ،بخشداران،از کتابداران و مسوول کتابخانه های عمومی ،طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی ،تجلیل به عمل اورد.وی همچنین از ناشران کتابهای بومی ،با خرید کتابها و توزیع در بین مردم در مساجد و نانوایی ها حمایت کرد و گفت کتاب و کتابخوانی از مقوله های ارزشمند فرهنگی است که نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارد.

دکتر شهابی در ادامه به بازدید مدیرکل منابع طبیعی از نهالستان شهر خبر داد و افزود:   درخواست  شهرداری پره سر از اداره کل منابع طبیعی استان گیلان، باز شدن درهای نهالستان به روی مردم،تعریض خیابان شهید جلالوند و تعیین و تکلیف پارک موجود در کمربندی است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …