چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار چاف و چمخاله : حجم بالای اقدامات عمرانی در سال جاری

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، نشست خبری خبرنگاران شهرستان لنگرود با شهردار چاف و چمخاله برگزار شد.

mail.google.com
در این نشست خبری ذاکری شهردار چاف و چمخاله ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت : شهرداری چاف و چمخاله در ششمین سال افتتاح خود قرار گرفته است و اینجانب خوشحالم که از همان آغازین روزهای افتتاح شهرداری در واحدهای مختلف شهرداری به عنوان خادم مردم حضور داشته و با کسب تجربیات گذشته، در مدت ۸ ماه انتساب اینجانب به عنوان شهردار چاف و چمخاله بتوانم خدماتی را برای شهروندان این شهر ارایه نمایم.
شهردار چاف و چمخاله بیان داشت : بودجه سال جاری شهرداری ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که عملیات عمرانی انجام شده شهرداری تا به امروز بالای ۶ میلیارد تومان بوده است .خدا را شاکرم که باتوجه به شرایط سخت مالی کشور، با همکاری همه همکارانم در شهرداری، توانستیم بالاترین حجم عملیات عمرانی را درشش سال تاسیس شهرداری ،در این هشت ماه انجام دهیم .
وی در ادامه افزود : یکی از مهمترین برنامه های من از زمان تصدی به شهرداری، اتصال بلوار چاف به چمخاله به طول ۸ کیلومتر بوده که حجم بالایی از این پروژه بزرگ انجام شده و یقینا پس از پایان اتحاد بین مردم چاف و چمخاله چندان برابر خواهد شد.
وی آسفالت ۱۰ کوچه از مناطق مختلف شهر به طول بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع ، موزاییک کاری بازارچمخاله- چاف و ورودی شهر و .. ، شن ریزی و زیر سازی کوچه های مختلف ، نصب تلویزیون شهری قبل از پل چمخاله و … از اعم پروژه های شهرداری برشمرد.
ذاکری شهردار چاف و چمخاله ا دامه عملیات پروژه بلوار چاف به چمخاله، نصب تلویزیون شهری در چاف ، درختکاری در طرح سالمسازی و ایجاد باغ نارنج در اسفندماه، احداث طرح سالمسازی جدید در چاف برای کاهش بار ترافیکی طرح سالمسازی چمخاله، ایجاد دو پارک زیبا در کنار رودخانه زیر پل و همچنین جنب مدرسه فرزدق چاف و .. را از پروژه های آتی شهرداری برشمرد که بزودی به افتتاح می رسد.
شهردار چاف و چمخاله ددر خصوص طرح تفصیلی شهر گفت : طرح جامع شهری برای تصویب اولیه تحویل استان داده شده که یقینا پس از تصویب ، مشکلات بسیاری از مردم منطقه رفع خواهد گشت .
وی در خصوص تهیه فیلم ناردون بیان داشت : فیلم ناردون یکی از افتخارات شهر چاف و چمخاله است که برای تهیه آن هنرمندان بزرگ کشور وارد شهر ما شده و با خاطراتی زیبا این شهر را ترک نموده اند. یقینا پس از بخش این فیلم، زیبایی های این شهر زیبا بیش از پیش به مردم کشور معرفی خواهد شد.
ذاکری شهردار چاف و چمخاله در پایان از همکاری همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین کمک و یاری مردم شهر چاف و چمخاله قدردانی نمود.

2

About سردبیر ارشد

Check Also

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان؛ دعوا بر سر سندی که امکان انتقال ندارد

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان؛ دعوا بر سر سندی که امکان انتقال ندارد حواشی پیش …