چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای نگاه مسئولین به برنامه هااین بخش نگاه شهرستانی باشد

اختصاصی همای گیلان:شهردار کلاچای در نشست هفته دفاع مقدس در فرمانداری رودسر و در جمع مسئولین گفت: نگاه مسئولین ما باید یک نگاه شهرستانی باشد و همه ی شهرستان را ببینیم .DSC04358
حسین لاهوتی در این نشست افزود : در مناسبت های مختلفی که در بخش ها برنامه ها و جشنواره های متعددی انجام می شود انتظار داریم حضور مسئولین شهرستانی را شاهد باشیم .
وی اشاره کرد : حضور مسئولین شهرستانی قوت قلبی برای مسئولین در بخش ها و همچنین اعتمادبنفس صدچندانی برای مردم است زیرا می دانند که همان اندازه توجه به مرکزیت وجود دارد به همان اندازه به بخش ها نیز توجه ویژه می شود.
لاهوتی در ادامه بمناسبت هفته دفاع مقدس و برنامه های مختص شهدا گفت ما هر چه داریم از شهدا است و در مراسم شهدا نباید صرفه جویی کرد زیرا صرفه جویی باعث می شود خیلی از کارهایی که باید در مراسمات آن عزیزان انجام شود برگزار نگردد.
شهردار کلاچای تصریح کرد : ما با نگاه ویژه به این مراسمات بدنبال ادای وظیفه و حفظ آرمانهای شهدا هستیم، امیدواریم بتوانیم کمی از دینمان را ادا نماییم ولبخند رضایت خانواده هایشان را با حفظ یاد و خاطره شان داشته باشیم .

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …