چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کومله : آتش به جان اراضی کومله افتاد | باز هم پای سودجویان در میان است

شهردار کومله با اشاره به این که بالغ بر ۳۵ هکتار از اراضی مورد حریق قرار گرفته است گفت: هر ساله در همین نقطه با مشکل آتش سوزی درگیر هستیم.
همای خبر به نقل از دیار میرزا شهردار کومله با اشاره به وقوع آتش سوزی در اراضی این شهر گفت: برای مهار آتش از ساعت ۳ شب نیروهای آتش نشانی شهرداری در تلاش هستند.

منوچهر مهدی پور با بیان اینکه محور آتش سوزی در سطح بخش کومله صورت گرفته، افزود: برای مهار این آتش، سه تیم آتش نشانی از کومله و اطاقور و دو تیم از شهر لنگرود برای مهار آتش اعزام شدند

وی با اشاره به این که بالغ بر ۳۵ هکتار از اراضی مورد حریق قرار گرفته است گفت: هر ساله در همین نقطه با مشکل آتش سوزی درگیر هستیم که بزرگترین علت اتش سوزی در این نقطه افراد سود جویی هستند که همزمان با وزش باد گرم و ایجاد یک شعله کوچک در راستای تغییر کاربری دست به چنین اقداماتی می زنند.

شهردار کومله تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی و انتظامی خواهشمندیم که عاملین را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: برای مهار آتش باید تجهیزات بیشتری میخواهیم. خوشبختانه همه دستگاه ها همکاری لازم را در اطفای حریق داشتند اما هنوز هم شاهد سوختن جنگل های زیبا هستیم.

بیش از ۵ هکتار از اراضی تخریب شد

محسن کشاورز بخشدار کومله نیز در گفتگو دیارمیرزا گفت: این آتش سوزی از ساعت ۲ بامداد در مراتع و باغات روستای مرگان به سمت شهر کومله آغاز شد و تا ساعت ۹ صبح بیش از ۵ هکتار از اراضی زراعی، باغ های چای، مرکبات و اراضی بایر تخریب شد و همچنان اتش در حال گسترش است که با همکارس شهرداری کومله، شورا و دهیاری روستای مرگان در حال مهار اتش هستیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …