چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کومله: احداث یک مجموعه ورزشی در شهر کومله در تلاش هستیم وضعیت خوبی در حوزه ورزش ایجاد کنیم

اختصاصی همای خبر، دکتر منوچهر مهدی پور، شهردار کومله با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: طرح ما یک مجموعه ورزشی خیابانی است که شامل سه رشته ورزشی: زمین بسکتبال سه نفره، والیبال خیابانی و زمین چمن فوتبال هفت نفره می باشد که روز گذشته طی بازدید دکتر محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود و سرکار خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و پور علی معاون عمرانی فرمانداری لنگرود از سالن ورزشی زنده یاد فاطمی این شهر داشتند تقدیم شد.

وی با اشاره باینکه با کمک اعضای شورای اسلامی در تلاش هستیم وضعیت خوبی در حوزه ورزش این شهر ایجاد کنیم، افزود: این پروژه در مساحت ١۵٠٠ متر مربع در صورتی اجرایی خواهد شد که زمین مورد نیاز در اختیار شهرداری قرار گیرد که امیدواریم پس از توافق نامه و مبادله آن، کار این مجموعه آغاز گردد.

شهردار کومله در پایان تصریح کرد: در حال حاضر اماکن ورزشی شهر کومله ٣ بخش دولتی است که از این تعداد ٢ سالن ورزشی فاطمی و فرهنگیان فعال هستند و ٢ بخش خصوصی شامل بدن سازی و رزمی فعالیت دارند.

شایان ذکر است روز (دوشنبه ٢٠ مهرماه ٩٩) مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرمانداری لنگرود، دکتر مهدی پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کومله، بخشدار کومله، رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود و هیئت همراه از زمین ورزشی چمن مصنوعی در حال احداث و سالن ورزشی زنده یاد فاطمی شهر کومله بازدید کردند.

شهر کومله یکی از ۵ شهر دیدنی و جذاب شهرستان لنگرود است که در ۶ کیلومتری لنگرود واقع شده و طبق سرشماری سال ٩۵، ۶۴۵۵ نفر جمعیت دارد.

✍? سیدصادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …