چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کومله در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:همدلی وهمگرایی بین اعضای شورای شهر وشهردار موجب پیشرفت و سرعت بخشی در خدمات دهی گشته است

اختصاصی همای خبر/با حضور دکتر منوچهر مهدی پور شهردار کومله واعضای شورای شهر از خبرنگاران واصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.
شهردار کومله در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت؛ خبرنگاری کاری بسیار سخت وپرمشقت می باشد که فقط عشق وعلاقه می تواند مشوق راه باشد.
دکتر مهدی پور اظهار داشت : رسالت خبرنگاری بیان حقیقت و مطالبه گری است .خبرنگاران در هر شرایطی صدای مردم را به گوش مسئولین و عملکرد ادارات ونهاد های مختلف را به گوش مردم می رسانید .
وی افزود : رسالت خبرنگاری امانتداری است هر چند در دنیای امروز تسریع در انجام خبر بسیار کار مهمی تلقی می گردد اما هیچ وقت کیفیت خبر نباید فدای سرعت العمل شود.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی می تواند موجب رشد در جامعه شود گفت: خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی بین مجموعه اعضای شورای شهر و شهردار مطلوب و رضایتبخش است و همین مسئله موجب پیشرفت و سرعت بخشی خدمات دهی به شهروندان عنوان گشته است.
دکتر مهدی پور با اعلام این مطلب که رسانه ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و عمرانی نقش بسزایی دارند اظهارداشت:اینجانب همواره به کار خبرنگاران اهمیت بسزایی قایلم وانتقادات انها را با جان ودل پذیرا هستم

در ادامه این نشست صادق عظیمی رئیس شورای اسلامی کومله گفت :وجود خبرنگاران باعث ارتقای اطلاعات عمومی جامعه می شود..
وی افرود:تشخیص خبر درست نیازمند سواد رسانه ای می باشد که ان شالله جامعه به آن سمت سوق داده خواهد شد.
لاهوتی دیگر عضو شورای شهر ضمن ارزش اطلاع رسانی و کار خبرنگاران گفت:در زمان های گذشته اطلاع رسانی به سختی انجام می گردید و چه بسا زمان زیادی صرف یک خبر می گشت اما امروز به عظمت سرعت اطلاع رسانی ،همه حوادث از چشم تیزبین کسی دور نمی ماند و امروز با وجود شبکه های اطلاع رسانی وسیع ،همه شهروند خبرنگار هستند.
سرکار خانم هاشمی هم دیگر عضو شورای شهر کومله گفت :رشد وتوسعه فرهنگی مستلزم آگاهی واطلاعات می باشد که این کار مهم توسط خبرنگاران انجام می پذیرد.
سرکار خانم رزاقی دیگر عضو شورای شهر کومله گفت:از انجاییکه خود این شغل شریف را برعهده دارم لذا بر مشکلات کار خبرنگاران واقف هستم .بسیاری از خبرنگاران در وضعیت معیشتی بدی به سر می برند ولی عشق وعلاقه به این کار مانع از کنار گیری آن می شود.

در پایان جلسه از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل بعمل امد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …