چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرکلاچای به جمع شهرهای ایده آل پیوست

اختصاصی همای گیلان:شهردار کلاچای از حضور در پنجمین نمایشگاه وهمایش شهر ایده آل با حمایت و مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.

download

لاهوتی در گفتگویی باخبرنگار همای گیلان گفت: این نمایشگاه و همایش به عنوان یکی از رویدادهای موفق کشور در حوزه خدمات و مدیریت شهری اهدافی همچون ایجاد فضایی مناسب در جهت ارتقاء سطح مدیریت شهری را دنبال می کند.

شهردار کلاچای افزود : ارائه کالا و خدمات با کیفیت جهت استفاده در شهرداری های کل کشور و ایجاد تعامل سازنده میان شهرداری ها ، ارائه کنندگان کالا و خدمات با کیفیت و سرمایه گذاران از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه و همایش اعلام شده است.

وی تصریح کرد :مدیریت شهری ، خدمات شهری ، بازیافت و تبدیل مواد ، هواشناسی و کنترل کیفی هوا، فضای سبز، فناوری اطلاعات، نورپردازی و روشنایی شهری، تبلیغات شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری، بهداشت و نظافت شهری، زیر ساخت های شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک، پارک و مجموعه های تفریحی، سیستم های هوشمند حمل و نقل و ترافیک ITS زمینه های مشارکت شرکت کنندگان در نمایشگاه شهر ایده آل است.

لاهوتی اشاره کرد :محورهای اصلی ۹ و ۱۰ دی ماه نیز راهکارهای عملی برگرفته شده از کلام رهبر معظم انقلاب در جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری است.

براساس گزارش خبرنگار ما این همایش و نمایشگاه ۹ و ۱۰ دی ماه در جزیره کیش برگزار می گردد و مهندس شعبانپور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ، کرمی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان شهرداران استان را در این سفر همراهی می کنند .

About سردبیر ارشد

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …