چاپ مطلب چاپ مطلب

:شهید مطهری ،مروج اندیشه اسلامی و سپاه حافظ این اندیشه است

 همای خبر/حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت:

شهید مطهری مروج فرهنگ بسیج و سپاه بود

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت،همزمان با گرامیداشت شهید مطهری و هفته معلم در جمع خبرنگاران گفت: هر سال به مناسبت گرامیداشت شهید مطهری در سپاه و بسیج به عنوان هفته عقیدتی،سیاسی ،برنامه های متنوعی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی نژاد افزود: شهید مطهری از مروجین فرهنگ بسیج و سپاه بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در این مناسبت ها ما به دنبال یک هدف ،ماهیت و حقیقت هستیم،چرا که این بزرگداشت هابرای همه یک تذکر و یادآوری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه اظهار داشت: شهید مطهری یک اسوه و مجاهد است که هویت اسلامی و اندیشه ناب توحیدی را زنده ، و دین خدا را تبیین و تشریح کرد.
وی افزود: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،این نهاد برآمده از اسلام و رهبری،نظام و مردم،امروز رسالت حفاظت و نگهبانی از اسلام و اندیشه اسلامی و انقلاب را بر عهده دارد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی نژاد عنوان کرد: شهید مطهری تبیین کننده و مروج ، اسلام و اندیشه ناب اسلامی، و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ این اندیشه است.
وی افزود: بردن جامعه به سمت اخلاق مداری در سایه معنویت، رساندن جامعه به دانش و آگاهی بر اساس دانش اعتقادی و بینش فکری شهید مطهری در بخش عقیدتی،سیاسی مجموعه سپاه ،دنبال می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح عقیدتی سربازان ورودی به سپاه دوره های ضمن خدمت متنوعی چون؛ آموزش رو خوانی قرآن، دادن مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آشنایی با هویت ایرانی و ارائه سبک زندگی سالم و برنامه هایی با حضور خانواده های سربازان ،برای آنها برگزار می شود.
وی افزود: ۳۰ هزارنفر از جمعیت تحت پوشش ما در جلسات تربیتی و حضوری در سال گذشته شرکت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی نژاد در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته ۱۴هزار و ۵۰۰ نفر در بحث های قرآنی شرکت ،و ۹۷۰ جلسه قرآنی مربوط به بسیج و حلقه صالحین ،برگزار شد.
وی افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، نهج‌البلاغه خوانی، توزیع ۱ هزار کتاب و جزوه در حوزه‌های مختلف در بین مخاطبان، برگزاری ۱۳۰ حلقه ویژه مربیان و برگزاری کارگروه‌های تخصصی در شهر رشت از دیگر فعالیت های بخش عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در سال گذشته بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه تصریح کرد: مسجد محوری به عنوان یک اصل در برنامه های ما لحاظ می شود ،به طوری که ما ۸۰ مسجد را در سطح شهر رشت برای رزمایش های سیاسی استفاده می کنیم.هم چنین جلسات بصیرت بخشی سیاسی نیز در مساجد شهر برگزار می شود.
وی افزود: تهیه شناسنامه جامع برای شهر رشت با نگاه اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی از دیگر اقدامات سپاه ناحیه مرکزی رشت به شمار می آید.
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی نژاد هم چنین گفت: برای باورمند کردن مردم به نظام و مطالبه گری از مسئولان ،جلسات مطالبه گری از مسئولان برگزار و اندیشکده سیاسی نیز در سال جاری شروع به کار خواهد نمود.
وی افزود: در سال جاری در بیش از ۱۰۰ مسجد به عنوان مسجد محور ،نشست های جهاد تبیین برگزار می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی،سیاسی سپاه، خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا،تجلیل از خانواده های معظم شهدا، زنگ سپاس معلم، تجلیل از معلم های نمونه بسیجی، حضور بسیج در مدارس و برگزاری همایش بزرگداشت شهید مطهری از جمله برنامه های محوری این هفته است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …