چاپ مطلب چاپ مطلب

شورای اداری شهرستان ماسال با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار بخش شاندرمن برگزار شد

همای خبر به نقل از روابط عمومی ماسال فرماندار ماسال در شورای اداری بخش شاندرمن ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی سوم خرداد گفت
حماسه آزاد سازی خرمشهر در همه ابعاد نظامی و فرهنگی نقطه عطف مهمی در فرهنگ کشور عزیز اسلامی است
وی گفت در آبان ۱۳۵۹ بعد از ۳۴روز مقاومت به دست دولت بعث عراق افتاد و بعد از مجاهدت های فراوان در سوم خرداد آزاد شد.
مهندس گیل چالانی بیان داشت: دیروز فرزندان و عزیزان از خاک این مرزو بوم دفاع کردن وبه وظیفه خودشان به درستی عمل کردند اما امروز وظیفه در مقابل مردم چیست ،دیروز شاهد جانفشانی های جوانان عزیز بودیم که امروز با سربلندی و با اقتدار هم در منطقه و هم در جهان در مقابل قدرت های بزرگ و استکیار جهانی ایستادگی کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم. وی گفت: امروز استقلال، سیاسی نظامی و اقتصادی را مرهون جانفشانی ها و فداکاری های و جان گذشتگی های شهدای عزیز هستیم و امروز منِ مسئول باید با نحو عملکردم قدردان این هدف باشم.
فرماندار ماسال گفت: امروز دشمن ایران اسلامی فهمیده که از طریق مقابله نظامی حریف ایران اسلامی نیست ودر این حوزه وارد نخواهد شد و
امروز میطلبد همه مسئولینی که در نظام مقدس سمت دارند خصوصا شهرستان ماسال از همت و کمک به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی بیان کرد:دشمن میخواهد ارتباط بین مردم و مسئول قطع شود و درب اتاقش به روی مردم بسته شود وافزود:
شاخصه های دولت اسلامی این است که انتقاد پذیر است و اگرقراراست دولت سیزدهم دولت خدمتگذار باشد بدون همکاری مردم امکان پذی نیست و مردم باید در اداره مملکت دخیل باشند ونیز باید از مردم راهکار بگیریم و از انتقادات استقبال و در راه برطرف کردن بموقع آن اقدام نماییم.
وی ادامه داد: فرق حکومت اسلامی نسبت همه حکومت استبدادی در همین است.

وی گفت بخش شاندرمن در حوزه های مختلف پتانسیل های قوی دارد و با همت مسئولین، بخشدار شوراهای اسلامی و دهیاران به بالافعل تبدیل شود و در بحث گردشگری و توریستی شاهد توسعه باشیم و دامداری، دامپروری، کشاورزی و دیگر موضوعات باید در دستور کار باشد و بخشدار باید با برنامه ریزی و شبانه روزی پای کار باشد .
وی گفت معضل پسماند و زباله یکی از معضلات اصلی استان و شهرستان است و در جلسات مکرر به مسئولیم زیربط جهت برنامه ریزی منسجم برای برطرف کردن این معضل تاکید شده که بکی از برنامه های اصلی، تفکیک زباله از مبدا است که در این حوزه اقدام مناسبی در این شهرستان صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی اشاره داشت و اظهار کرد: به برکت استقرار دولت آقای رئیسی علیرغم تبعات فراوان این کار شجاعانه اجرایی شد و هر چند مردم به دلیل تحریم های ظالمانه و عدم مدیریت در سنوات گذشته یکسری از مشکلات را تحمل میکنند ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد بهبودی سفره مردم خواهیم بود .
وی از جهاد، بسیج اصناف، صمت و اتحادیه های مختلف خواست، جهت تامین کالاهی اساسی اقدام نمایند.
وی خطاب به بخشدار جدید بر لزوم رسیدگی به ساخت وساز های غیر مجاز و جلوگیری از آن را تاکید کرد.
فرماندار ماسال ضمن آرزوی توفیق و موفیقت برای رنجبر بخشدار قبلی خطاب به بخشدار جدید گفت: مردم را ولی نعمت خوشان بدانند و باکار جهادی ومیدانی مشکلات گردم را مرتفع و دراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.

در پایان از زحمات محسن رنجبر با اهداء لوح تقدیر شد و حکم سرپرستی بهروز اسماعیل نژاد از سوی استاندار گیلان به عنوان بخشدار بخش شاندرمن به ایشان داده شد

با کانال همای خبر   همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …