چاپ مطلب چاپ مطلب

شورای اسلامی شهر لاهیجان: تجلیل تعدادی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان به مناسبت روز جهانی هلال احمر

همای گیلان/جواد نجار تمیزکاردر جلسه شورای شهرلاهیجان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب های معنوی قدر و عرض تبریک روز جهانی هلا ل احمرو صلیب سرخ ، اظهارداشت: جایگاه جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت بوده و و مأموریت اصلی آن ترویج صلح و دوستی بین ملتها بوده و در جمعیت هلال احمر هر کار و اقدامی منجر به تسکین آلام بشری، سلامت انسان‌ها، ترویج صلح و دوستی و حفظ کرامت انسان ها شود مورد توجه است و از این رو این نهاد همواره مورد وثوق همه گروهها و احزاب و ملتها می باشد .

وی با اشاره به شیوع کرونا و نقش آفرینی هلال احمر، گفت: در دو سال اخیر که بحران همه گیری ویروس کرونا تمامی انسان های این کره خاکی را دچار دردی مشترک نموده، همگان بیش از پیش به اهداف و شعارهای انسان‌دوستانه نهضت بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر واقف شدند.
وی با قدردانی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان، اظهار داشت : اعضای هلال احمر کشور در دور ان کرونا با حضور گسترده در امر امداد رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سهمی شایسته در بحث تأمین سلامت جامعه ایفا کردند و نشان دادند که همواره جهت انجام ماموریت های دشوار در لحظات حساس آماده هستند.
یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان نیز ضمن گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، اظهار داشت : هلال احمر تعریفی از مرز و جغرافیا ندارد و هرجا که خطر ، اضطرار و اضطراب باشد ، نیروهای هلال احمر جانانه برای کمک به هم نوعان خود می شتابند . وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر امدادگر و نیروهای عرصه سلامت ، از زحمات و خدمات مسوولان، نیروهای تلاشگر و بی ادعا و جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران اسلامی به ویژه شهر لاهیجان قدردانی نمود.

جلالی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان با قدردانی از دعوت بعمل آمده ، اظهار داشت : هلال احمر شهرستان لاهیجان به عنوان سازمانی ارزشی و انسانی سال گذشته علاوه بر فعالیت ها و وظایف ذاتی سازمانی، نقش برجسته ای در امدادرسانی وکمک رسانی به بیماران کرونایی داشته است .
وی تلاش و امدادرسانی به موقع برای نجات جان شهروندان و آسیب دیدگان به همراهی دیگر دستگاه های امدادی عملیاتی در حوادث و بحران ها، طرح غربالگری، اجرای محدودیت ها، انجام تست و پروتکل های بهداشتی کرونا و همکاری شبانه روزی با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، برگزاری دوره های آموزشی- امدادی برای شهروندان را از جمله خدمات شایسته جمعیت هلال احمر در شهرستان لاهیجان نام برد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …