چاپ مطلب چاپ مطلب

شورای ششم رشت اُمید آفرینی کرد✍️زهره سیاحی کارشناس مدیریت

اختصاصی همای خبر/امروز وقتی خبرهای مربوط به جلسه شورای شهر رشت را می خواندم پس از مدتها احساس غرور کردم.

گویا قرار است پس از سال ها تاخت و تاز و گرو کشی های شخصی و سیاسی، بالاخره این شهر نیز رنگ ثبات و آرامش به خود ببیند.

اعضای شورای ششم شهر رشت در دومین جلسه شورا و در واقع در همان ابتدای شروع فعالیت شان مقتدرانه نسبت به انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون های شورای رشت اقدام کردند و با این اقدام خود به یکی از شعارهایشان که (ثبات مدیریت) بود جامع عمل پوشاندند.

انتخاب شهردار ، آن هم در دومین جلسه ، بدون قهر و آشتی، بدون آبستراکسیون ، بدون تهدید فرماندار و استاندار و….چند سالی بود که به رویایی برای رشت تبدیل شده بود.

گویا قرار است با این ترکیب یازده نفره در شورای ششم که در نخستین جلسه کاری شان با آرامش و همدلی رئیس و هیئت رئیسه را انتخاب کردند و در دومین جلسه نیز نسبت به انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون ها اقدام کردند ، بالاخره رشت نیز طعم خوش خدمت واقعی و بدون جار و جنجال را توسط شورانشینان مزه مزه کند.

رشت، شهر اولین ها ،چشم به راه تلاش فرزندانش برای کسب مجدد عنوان شهر اولین ها است.

هر چند زمزمه های برخی از مخالفین که با اهدافی خاص به دنبال برکناری شهردار فعلی و به چالش کشیده شدن مجدد شورانشینان در موضوع انتخاب شهردار جدید هستند باز هم به گوش می رسد.

برخی که سالها با عناوین مختلف موجب تحمیل هزینه های پنهان و آشکار به شهرداری رشت شده بودند حالا دایه مهربان تر از مادر شده و با نشر اکاذیب و استوری مطالب حاشیه ای ، قصد بر هم زدن این آرامش را دارند .

اما با عملکرد مقتدرانه شورای ششم رشت در موضوع انتخاب هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون ها و شهردار رشت به این باور رسیدیم که تلاش های این چهره های منفور و معلوم الحال ، این بار خیالی باطل بوده است.

گویا قرار است با ترکیب یازده نفره کارگرنیا، رمضانی، عاشری، نوری، عزیزی، شهرستانی ، رضویان، شفیعی، عباس نژاد ، حسینی و حتی علوی که به نحوی یادگار شورای پنجم رشت
است ، رشت روزهای خوبی را به زودی به چشم ببیند.

امیدواریم اعضای منتخب شورای ششم رشت با توکل به خدا و همدلی و همراهی همیشگی در تمام این مسیر چهار ساله ، تمام تلاششان را برای توسعه هر چه بهتر رشت و رساندن این شهر پُر افتخار به جایگاه واقعی اش به کار بگیرند و هیچ گاه اجازه ندهند تا آنانی که تمام هم و غمشان کسب مقام و منافع شخصی و فاکتورهای میلیونی و… است و برای دست یافتن به اهداف پلیدشان قصد به آشوب کشیدن آرامش شهر را دارند به نیات شومشان دست پیدا کنند.

از منتخبین مردم رشت در شورای ششم انتظار داریم اجازه ندهند عده ای شهر فروش و تعداد محدودی قلم فروش ، ثبات و آرامش این شهر را بر هم بزنند و به گونه ای عمل نشود تا خدای ناکرده همچون برخی از شوراهای ادوار گذشته ،شهروندان برای اتمام دوره فعالیتی این شورا نیز لحظه شماری کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر خواهد بود

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر …