چاپ مطلب چاپ مطلب

شورای شهر لنگرود چه پاسخی برای این حادثه دارد!؟ دستگیری یک مدیر شهرداری حین استعمال مواد مخدر

همای گیلان: هفته های گذشته به کرات گزارشاتی از روند کاری نامناسب شورای شهر لنگرود و ماجرای روی کار آمدن غیرقانونی بستگان و نزدیکان شورای این شهر کار شد.

پس از گزارش های متوالی که در این خصوص مرور کردیم ، استانداری گیلان تنها به ارسال نامه ای به این مجموعه اکتفا کرد که نشان از این دارد که شاید درک درستی از روال اداری شوراهای شهر و روستا نداشته باشد که نمی توان با ارسال یک نامه ، افراد را ملزم به رعایت قانون کرد.

81499_794
متاسفانه با شانه خالی کردن برخی مسئولین استان برابر این تبعیض و بی قانونی شورای شهر لنگرود، کار به جای باریک تری کشیده شد.

خبرها حاکی از این است که شب گذشته یکی از ﻣﺴﺌﻮلین ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﻟﻨﮕﺮﻭﺩ دسته گل جدیدی به آب داده و ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻣﻮﺍﺩ ﻣﺨﺪﺭ در منزل شخص دیگری با ماشین شهرداری توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

عجب حکایتی دارد این شورا و شهرداری لنگرود که هرچه می گذرد به کلکسیون افتخاراتش در زمینه های مختلف ناکارامدی اضافه می گردد.

طبق شنیده های خبرنگار تابناک ، درحالی که ماشین شهرداری در اختیار کارمندان و کارکنان این ارگان قرار گرفته تا وظایف خود را انجام دهند ؛ یک مدیر شهرداری از آن برای مصرف مواد مخدر استفاده می کند!

نکته اینجاست که شخص مورد نظر پیش از این نیز تخلفاتی در شهرداری داشته که شهردار وقت ، افشین گلباغی وی را به آتش نشانی فرستاده بود اما بلافاصله از برکناری گلباغی، سرپرست موقت ، این مدیر متخلف را دوباره به شهرداری منتقل کرد و شورای شهری که در ریز و درشت همه مسائل دخالت می کند و اگر لازم باشد بدون هماهنگی با شهردار ، بستگانش را به شهرداری می آورد، سکوت می کند!/ تابناک

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …