چاپ مطلب چاپ مطلب

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای آغاز فصل سرما/

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا:

آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای آغاز فصل سرما/

لزوم نظارت جدی بر عملکرد پیمانکاران

شهردار رشت از آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از فصل سرما خبر داد و گفت: تجهیزات و امکانات شهرداری رشت برای فصل سرما آماده سازی شده است.

 همای خبر- نقل از  گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در یکصد و چهل و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت  با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات شهروندان، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکاران جهت اجرای آسفالت در رشت در دستور کار مدیریت شهری است. 
وی با اشاره به اینکه پرداخت پیمانکاران متناسب با انجام تعهداتشان صورت می گیرد، گفت: در صورتی پرداختی های پیمانکاران را انجام می دهیم که نسبت به تعهدات شان در اجرای پروژه ها عمل کرده باشند.
شوقی از از آمادگی مدیریت شهری رشت برای فصل برف و سرما خبر داد و افزود: ماشین آلات و تجهیزات سنگین مدیریت شهری آماده مقابله با فصل سرما هست اما اگر برف سنگینی در پیش باشد،‌نیازمند استفاده از ماشین آلات و دستگاه های بخش خصوصی و همچینن توان لجستیکی دستگاه های اجرایی مرتبط می باشیم.
شهردار رشت از طراحی و اجرای المان‌های شهری در رشت خبر داد و بیان کرد: چندین المان شهری در رشت طراحی و اجرا شده که پروژه میدان شهدای ذهاب هم در این لیست قرار دارد.
شوقی از ساخت تندیس شهدا در رشت خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای گرامیداشت  کنگره ۸ هزار شهید گیلان در رشت انجام می شود.
وی با اشاره به کندی اجرای آسفالت در محلات به واسطه شرایط جوی افزود: با مساعد شدن شرایط جوی اجرای آسفالت در محلات رشت از سر گرفته می شود.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: در هفته پدافند غیرعامل دوره مانور عملیاتی آب منطقه ای گیلان برگزار می گردد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت:   در هفته پدافند غیرعامل دوره مانور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *