چاپ مطلب چاپ مطلب

شوقی شهردار رشت : معضلات اقتصادی حاکم بر جامعه روزهای سختی را به اقشار ضعیف تحمیل کرده است

شوقی شهردار رشت : معضلات اقتصادی حاکم بر جامعه روزهای سختی را به اقشار ضعیف تحمیل کرده است

شهردار رشت گفت: معضلات اقتصادی حاکم بر جامعه روزهای سختی به قشر ضعیف تحمیل می کند و همواره تمایل دارم چند دستگاه همچون کمیته امداد ، بیمارستان ها و …سرشان خلوت باشد و هیچ فردی نیازمند و بیمار نباشد.

 همای خبر- نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رحیم شوقی شهردار رشت با همراهی رئیس و اعضای شورای رشت امروز در دیدار با مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه بنده و اعضای شورا با مجموعه کمیته امداد آشنایی کامل داریم اظهار کرد: حضور مدیرانی فرهیخته در کمیته امداد گیلان که هدفی به غیر از خدمت به مردم ندارند برای  مجموعه شورا و شهرداری رشت که خادم مردم این شهر هستند مایه مباهات است.
وی با بیان اینکه معضلات اقتصادی حاکم  بر جامعه روزهای سختی به قشر ضعیف تحمیل  می کند افزود: همواره در ذهنم تمایل دارم چند دستگاه همچون  کمیته امداد ، بیمارستان و …سرشان خلوت باشد و به واقع امیدوارم هیچ گاه هیچ فردی بیمار و یا نیازمند نباشد.
شهردار رشت  با تاکید به اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی و معنوی است گفت : در مواردی که  مجموعه مدیریت شهری رشت بتواند در آن با مدیر کل کمیته امداد استان همکاری داشته باشد،  آماده همراهی هستیم و ان شاا بتوانیم برای رفع بخشی از دغدغه های شهروندان رشت نقشی ایفا کنیم.
انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *