چاپ مطلب چاپ مطلب

شکایت میراث از شهردار انزلی ختم به خیر شد/ موافقت با بازگشایی انتهای خیابان پاسداران

حسن پورقربان اظهار کرد: پیگیری که با مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی داشته ایم موافقت بازگشایی انتهای خیابان پاسداران را به ما داده اند.

 

 

اهمای گیلان =نقل از دیار میرزا شهردار بندرانزلی در پنجاه و نهمین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی اظهار کرد: از هیئت مدیره، سرمربی و مربیان و همچنین بازیکنان تیم شهرداری بندرانزلی به خاطر نتایج خوب به خصوص در بازی امروز و کسب پیروزی در مقابل تیم صدر جدول تشکر می کنم.

حسن پورقربان با بیان اینکه میراث فرهنگی شکایتی را درباره بحث حصار کشی محوطه شهرداری علیه ما انجام داده بود، اظهار کرد: بحمدالله با صحبت هایی که در دادگاه انجام شد، میراث فرهنگی از شکایت خود صرف نظر کرد و کار ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در روز های آینده خبرهای خوشی خواهیم داشت و منتظر هستم از لحاظ اداری مصوبات نهایی انجام گیرد و من بعدا آن را رسانه ای خواهد کرد.

شهردار انزلی اظهار کرد: طی قراردادی که داشته ایم در روز های آینده کار بازسازی و نوسازی اتوبوس‌ها شروع و شرکت پیمانکار قول داده است در دو ماه آینده کار را تحویل دهد.

پورقربان گفت: در بحث وامی که قرار است از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دریافت کنیم فرمی را قرار بود از طرف استانداری ارسال کنیم و از طریق معاونت محترم امور عمرانی استانداری این امر را پیگیری کرده ام و موافقت کرده اند که فرم به تهران برود و ما می توانیم آن وام را بگیریم و توافقی که برای خرید میدل‌باس انجام داده بودیم اجرا کنیم.

شهردار انزلی با بیان اینکه پروژه های عمرانی در حال انجام است، اظهار کرد: پروژه های مهمی که در ایام الله دهه فجر داریم پروژه پارک اختر کاویان، مرکز بازدید تالاب، پارک های محله ای، گلخانه شهرداری و محوطه آن و لکه گیری و پیاده رو سازی می باشد که به جد در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: پیگیری که با مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی داشته ایم موافقت بازگشایی انتهای خیابان پاسداران را به ما داده اند.

پور قربان افزود: یکی از پروژهای خوبی که از طریق اعضای محترم شورای شهر و شورای عالی سرمایه گذاری نیز پیگیری شده و امروز به توافق نهایی رسیده است بحث پروژه سامانه نظارتی و ترافیکی سطح شهر است که قرار شد از طرف شرکت فناوران طلوع شبکه، انجام شود و مکاتبات لازم با فرمانداری برای ارسال به استانداری انجام شده است و امیدوارم یکی از پروژه های خوب ما در ایام الله دهه فجر پروژه هوشمند سازی شهری باشد و نسبت به کلنگ زنی آن اقدام کنیم.

شهردار انزلی درخصوص تعرفه‌ها نیز اظهار کرد: تعرفه پیشنهادی عوارض سال ۹۸ بر اساس عوارض تیپی که از طرف سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تمام شهرداری‌ها ارسال کره و در کنار آن تمام آیتم‌ها را در نظر گرفتیم و چند آیتم است که می‌خواهیم لحاظ شود.

پورقربان گفت: در چند ماه گذشته شاهد افزایش هزینه‌ها در اجرای پروژه‌ها بودیم به طوری که در سال گذشته هر متر مربع آسفالت به ضخامت ۷ سانتیمتر حدود ۴۲ هزار تومان اجرا می شد اما هم اکنون به ۸۴ هزار تومان رسیده است. بتن نیز در گذشته هر متر مکعب با ۱۱۰ هزار تومان و هم اکنون با ۱۷۰ هزار تومان اجرا می شود و پالت کاری نیز از ۵۵ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان رسیده است.

About نسرین عشقی

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …