چاپ مطلب چاپ مطلب

شکری تصریح کرد؛ لزوم ایجاد زیرساخت‎ های لازم گردشگری و سرمایه‎گذاری مطلوب در گیلان


 نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد زیرساخت‎ های لازم گردشگری و سرمایه‎گذاری مطلوب در گیلان تاکید کرد.

محمود شکری شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان تالش به قابلیت های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: گیلان جذابیت های طبیعی فراوانی دارد که باید با شناسایی و معرفی هرچه بیشتر این جاذبه ها و ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری و سرمایه گذاری مطلوب نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی همت گماشت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی اظهارداشت: با وجود آبشارها و چشمههای طبیعی فراوان در گیلان، بهره مندی از قابلیت ها و جذابیت های روستایی و طبیعی موجود در این استان ضرورت دارد.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری هرچه بیشتر و مطلوب تر از جاذبه های طبیعی منطقه و معرفی هرچه بهتر این قابلیت ها و جذابیت ها نسبت به جذب هر چه بیشتر مسافران و گردشگران به این استان باید همت گماشته شود.

وی با اذعان اینکه گردشگری از فعالیت های مهم اقتصادی با درآمدزایی بالا است، افزود: از راهکارهای مهم ایجاد اشتغال و درآمد در مناطق مستعد، فعالیت های مرتبط با گردشگری است.

شکری اظهارداشت: تالش از مناطق مهم دارای قابلیت گردشگری استان است که تلفیقی از جاذبه های طبیعی ( ساحل، کوه و جنگل ) یکجا شکل گرفته است./مهر

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …