چاپ مطلب چاپ مطلب

شیخ احمد شعربافان جانبازجنگ تحمیلی : انزجار مردم از کسانی که مردم سالاری را به مردم سواری تبدیل کردند

اختصاصی همای خبر/شیخ احمد شعربافان جانبازجنگ تحمیلی در گفتگو با همای خبرگفت: انزجار مردم از کسانی که مردم سالاری را به مردم سواری تبدیل کردند

جانبازان یادگاران زمان جنگ تحمیلی هستند آنهایی که با جان‌افشانی از کشورما دفاع نمودند. این‌ها یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند که تمام رشادت‌ها و جان‌افشانی شهدا را با چشمان خود دیدند.یکی از مباحث مهمی که در هشت سال جنگ تحمیلی دیده شد، حضور همه جانبه در میادین جبهه و جنگ بود .آن روزها با همه تلخی‌هایی که داشت و جوانان زیادی که از ما به خاک و خون غلتیدند، خبری از اختلاس و ثروت‌اندوزی نبود؛ بلکه از حماسه‌آفرینی‌های شهید املاکی یاد می‌شد.
امروز دغدغه جانبازان و خانواده شهدا تورم افسارگسیخته است که داد همه را درآورده است. امروز درد آن‌ها فساد اقتصادی است که به غارت رفتن حقوق بیت‌المال است البته نه توسط دشمنان خارجی بلکه توسط برخی عوامل داخلی ، با این توضیح کوتاه به سراغ احمد شیخ شعربافان یکی از جانبازان جنگ تحمیلی رفتیم و گفت‌وگویی با وی ترتیب دادیم که با هم آن را می‌خوانیم ؛

تورم موجب جهش دهک ها از بالا به پایین شده است

شعربافان درابتدای گفت‌وگو ضمن ابراز نگرانی از گرانی‌های به‌وجودآمده در کشور گفت:از آنجا که اینجانب هیئت دار هستم به‌وضوح شاهد جهش دهک‌های بالا به سمت دهک‌های ضعیف جامعه هستم . زیرا که با ما سیل تقاضا کنندگان کمک مالی مواجه هستیم .امروز مشکلات داخلی کشور به‌حدی است که تعدادی از مردم از تهیه نان شب هم مستاصل هستند.

برای دولت انقلابی خوب نیست که مستاصل ازتوقف قیمت مرغ وتخم مرغ شود

برای کشور ما در عرصه داخلی و خارجی خوب نیست که دولت‌مردان نتوانند نسبت به تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ گام مهم بردارد. از یک مسئول انقلابی انتظار می‌رود که نسبت‌به حل مشکلات ،اقدام انقلابی انجام دهد امروز فقط وعده‌های مسئولین در حد شعار باقی‌مانده است .گناه مردم چیست؟ ما قرار بود در قسمت اشتغال و تولید گام‌های مهمی برداریم اما متأسفانه مملکت ما به دست یک سری افراد خاص افتاده‌است که قادر به حل مشکلات مردم نیستند .
وی افزود : انقلاب نکرده ایم و جنگ نرفته‌ایم که برای یکسری آقازاده‌ها راه هموار شود تا هر کاری دلشان خواست انجام دهند . کار به‌جایی رسیده‌است که بنیاد شهید که متولی خانواده شهدا و جانباز هستند از پذیرفتن خانواده شهدا و جانبازان شانه خالی می‌کنند .چه شد که ما خانواده شهدا و جانبازان زبان گله‌مندی باز کردیم ؟مردم فکر نکنند که ماها در ناز و نعمت بسر می‌بریم نه چنین چیزی نیست ماها در کنار مردم هستیم .
حرف ما این است که ما انقلاب نکرده‌ایم که یکسری از ما سواری و کولی بگیرند که آن دست آقایانی که با وعده‌وعیدهای دروغین مردم را به پای صندوق‌های رای آوردند از حالا به‌جای مردم‌سالاری از مردم سواری می‌گیرند .
این جانباز جنگ تحمیلی ضمن تبریک هفته بسیج گفت : هر جا تفکر بسیجی حاکم باشد می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم . امروز به این نوع تفکر نیازمندیم همه باید در مقابله با بازی‌های جناحی، فامیل بازی و آقازاده بازی بایستیم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم .

خود تحریمی بزرگ‌ترین مشکل ما است

تحریم‌ها بخشی از مشکلات کشور هستند .خود تحریمی بزرگ‌ترین مشکل ما است اگر تحریم‌ها از سوی آمریکا حاصل شده‌است .اما تحریم مردم از داشتن یک زندگی معمولی، توسط همین داخلی‌ها صورت‌گرفته است .
وی با اعلام این مطلب که از دولت انقلابی آقای رئیسی انتظار بیشتری می‌رفت گفت :متأسفانه طی این مدت هیچ اصلاحی در بازار رخ نداده است بلکه بر میزان تورم و گرانی افزوده شده است.در حقیقت معنی این حرف این است که مسئولین از حل مشکلات داخلی عاجز هستند و حل مشکلات کشور به برجام گره خورده است . زیرا وقتی نمی‌توانیم قیمت مرغ را به دلیل ارتباط با دلار متوقف کنیم یعنی اقتصاد کشور با اقتصاد جهان قفل است که کشور ما از آن محروم است. لذا باید سریع نسبت‌به حل و رفع تحریم‌ها اقدام کنیم .

متأسفانه برخی مسئولین ما به‌جای حل مشکلات مردم رفتارپوپولیستی درپیش گرفته‌اند

شعربافان با اشاره به این‌که هر کشور مشکلات خاص خود را دارد،گفت این مشکلات در کشور ما چند برابر است امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات ما دروغ، تزویر و ریاکاری می باشد. متأسفانه برخی مسئولین ما به‌جای حل مشکلات مردم رفتارپوپولیستی درپیش گرفته‌اند.همواره یکی از مصیبت‌های جامعه ما این است که هر دولتی سر کار می‌آید مشکلات کشور را به گردن دولت قبل می‌اندازد .
وی تصریح کرد : امروز امضا و بخشنامه مسئولین را ،ادارات زیرمجموعه آن‌ها قبول ندارند. هر اداره‌ای مراجعه کنید با جمله ی «اعتبار نیست» مواجه خواهید شد و نامه مسئول ارشد بایگانی خواهد گشت. مگر می‌شود در کشور بااین‌همه ثروت اینقدر در جامعه فقیر داشته‌باشیم اگر از مسئولین دلایل آن‌ها را بپرسید قطعا از دست‌های پشت‌پرده سخن خواهند گفت .
خب دست‌های پشت‌پرده را قطع کنید.
این جانباز جنگ تحمیلی با تاکید بر این مطلب که آنچه باعث شده‌است که مردم در قبال حجم نارسایی‌ها، کمبودها و بی‌عدالتی‌ها صبور باشند، ارادتی است که به مقام معظم رهبری دارند .

وی اذعان‌داشت: اینجانب به‌عنوان جانباز هشت سال دفاع مقدس و به‌عنوان موکب دار و هیئت دار و خادم امام حسین و سرباز ولایت که از سن چهارده‌سالگی این افتخار را داشتم تا به جبهه اعزام شوم و ۸۰ ماه در جبهه باشم، سوالی از برخی مسئولین دارم و آن این است که هزاران منافق در این مملکت اعم از دانشگاهی، دکتری ، مهندس بکار مشغول‌اند هیچکس نپرسید که شما جزء چه فرقه‌ای بودید؟ از سال ۶۰_۶۷برای نظام چه کرده‌اید؟ چرادوستان انقلابی نسبت به مردم که وفاداری خود را به انقلاب نشان داده‌اند و جان‌فشانی کرده‌اند بدبین هستند ؟

شعربافان اظهار داشت: از من گذشته‌است نه به‌دنبال پست و مقام هستم نه استاندار شدن نه فرماندار شدن .من نوکر امام حسینم و خادم ملت و به این افتخار می‌کنم . آنچه باعث می‌شود تا من به مشکلات کشور بپردازم فقط از سر دلسوزی است ، مسئولین هر چه گفتند مردم پای کار بودند ، حال اگر مردم ازشما تقاضا کنند ایا پای کارهستید ؟ پست هاو مقام‌ها زود گذرند اگر ماندنی بودند هیچ‌وقت به ما نمی‌رسیدند . آنچه باقی می‌ماند خدمت صادقانه است.
وی خاطرنشان کرد : خدا سایه مقام معظم رهبری را از سر ما کم نکند ، اگر ایشان نبود در داخل همین انقلاب برخی به‌خاطر مسئولیت همدیگر را تکه و پاره می‌کردند.

وی افزود : از پرستاران پزشکان ستاد کرونا اعم از بسیج قرارگاه‌های ثارالله که زحمت زیادی را متقبل شدند تشکر دارم.
شعربافان در پایان گفت: جا دارد از دوستان خوب عراقی مان که به نیابت از ما در کربلای معلی به زوار ما خدمت ارائه نمودند ، علی‌الخصوص ابو باقر منطقه شبانات کربلای معلی و میهمانان ویژه ما در ایام ولادت حضرت زینب که از منطقه کربلا موکب شباب القاسم به سرپرستی ابوحازم وحاج ابو عباس،ابوعلی و ابومسلم مهمان هیئت عزاداران ثارالله بودند، که برای استقرار هیئت‌های ما در محرم آینده رایزنی کردند که تفاهم‌نامه‌ای با هم داشته‌باشیم و همچنین از برادران گروه جهادی شهدای استان بوشهر علی‌الخصوص گروه جهادی دیلم استان بوشهر به سرپرستی حاج کریم درویشی ، سید ایمان موسوی و محسن جبلی ،محمدرضا جبلی، حسین رضائی دیلمی ، مهندس محمد قره‌باغی و امیرحسین موسوی که مهمان ویژه ما بودند و بدون ادعا و دوشادوش بقیه به کار جهادی مشغول شدند و نیز از هیئت‌های دیلم بوشهرو به‌جهت پذیرایی از میهمانان امام حسین و خدمت به مردم که همیشه در کنار هیئت ثارالله لاهیجان هم در بخش خانه‌سازی و جهیزیه هم در حوزه کمک به بیماران خاص و نیز تهیه بخشی از نیازهای مردم بوده‌اند. از تمام هیات های استان گیلان از جمله هیات علم بران رشت جناب خوش کردار ، رئیس جامعه مداحان استان گیلان جناب آقای نظام علی و کلیه هیئت های که در این ایام به گروه جهادی ثارالله در رابطه با کرونا کمک و همیاری نمودند. تقدیر و تشکر می نماییم.در پایان از خداوند متعال شفا همه جانبازان و بیماران را خواستاریم و ایام فاطمیه را به کلیه مسلمین جهان تسلیت عرض می نماییم .

با کانال  همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …