چاپ مطلب چاپ مطلب

صاحب رهبرطی یاداشتی نوشت :آقای صفری با حرف های…خود کارمندان ادارات گیلان را دلسرد نکنیم و موجب تضعیف روحیه عزیزان نشویم

اختصاصی همای گیلان:در پی اظهارات جناب صفری که فرمودند رتبه اول فساد اداری متعلق به گیلان است .

ابتداً از همه کارمندان محترم و زحمتکش و خدوم ادارات گیلان کمال امتنان و سپاسگذاری را دارم و امیدوارم از حرف های این چنینی دلسرد نشوند ودر راه انجام وظیفه و خدمت به خلق مصمم تر و پرانگیزه تر حرکت کنند که انشالله نزد خدای خلیل الرحمن ماجورند وبه آقای صفری یادآوری میکنم که( ان الذکری تنفع المومنین) اکثر کارمندان ادارات گیلان از خانواده های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران و قاریان قرآن و انسانهای متعهد و با ایمان هستند و حقا و انصافا انسانهای خدوم و فداکار و بعضی از نخبگان و از صاحب نظران کشور هستند.
وهمه ادارات گیلان دارای واحد بسیج و حراست میباشد و بنده با اکثر ادارات گیلان مرتبطم و اگر خدای نکرده موردی در اداره ایی باشد نباید تعمیم داده شود .ونیز اگر احیانا فساد در ادارات گیلان زیاد هم باشد نباید از زبان یک نماینده مجلس که آنهم روحانی است بیان شود و گیلان را در کشور بُلد کند جناب صفری اگر دختر یا پسر شما دچار انحراف شود در بوق و کرنا می کنید ؟ یقینا نه ، بلکه بنوعی سرپوش گذاری میکنید یا در اصلاح سعی می کنید؟
آیا در استان های دیگر فساد نیست ؟ آیا این صحیح است که کارمندان گیلان را فاسد جلوه دهید ؟ آنوقت شما انتظار دارید با حرف های سرد و سبک کارمندان گیلان جواب نامه شما را ۴۸ ساعته بدهند ؟
فرمودید در زمان امام جمعه بودن به شما فرصت حرف زدن نمی دادند. همان بهتر که شما حرف نزنید چون اینگونه حرف زدن برای شما که هیچ ، اما برای گیلان تبعات خوبی ندارد .
فرمودید که کمیسیون کشاورزی را انتخاب کردید. باید عرض کنم که شرط ورود به کمیسیون صنایع و انرژی و امنیت ملی و کمیسیون اقتصادی نیازمند تخصص و تجربه است که حضرتعالی هیچ تخصصی ندارید .
جناب صفری شما در اولین جلسه شورای اداری شهرستان تیغ برداشتید برعلیه نماینده قبلی ، شما هنوز چهارماه هم نیست که مجلس رفتی املای نانوشته هم غلط ندارد .آقای عباسی سه دوره چهارساله در مجلس حضور داشت آنهم با رای بیش از ۵۰ هزار ، ودر بین نمایندگان کشور این افتخار نصیب گیلان و رودسر شد که ایشان سخنگوی هیت رئیسه مجلس باشد و این نشان از توانایی جناب آقای عباسی دارد .شما نمی توانید آقای عباسی و امثالهم را مورد خطاب قرار دهید چون جایگاه ایشان با شما فاصله بسیار دارد .همه ما توده مردم از همه اقشار جامعه باید به پیش کسوتان ما احترام کنیم و از زحماتشان قدردانی کنیم که هرکدام از عزیزان
از جمله آقایان رهبری و لاهوتی و ندیمی و شاخصی و دیگران به نوبه خود و باندازه توان خود به استان و کشور خدمت کردند .اگر این بدعت فتح الباب شود فردا شما را هم مورد هجمه و حمله قرار می دهند .شما که دنبال وحدت هستید این رفتار و گفتار شما رشته وحدت را پاره و مبدل به تفرقه میکند .
?جایگاه مجلس با خطبه های نماز جمعه و معاون عمرانی فرق دارد.
البته تعجب نمیکنم که اینگونه سخن بگوئید، بالاخره شما امام جمعه بودید و مراجعات مردمی داشتید و مردم گرفتار بشما مراجعه می کردند و این عقده سالها در شما انباشته شد اما جایگاه مجلس با امورات عمرانی که اشاره کردید فاصله بسیار دارد. به دفتر مطالعات راهبردی تان دستور دهید تا بشما قالب نمایندگی مجلس بدهند .برنامه های کلان کشوری را رها کردن و به امور جزئی پرداختن نماینده را از مسیر اصلی خارج میکند.
مجلس باید مشکلات کشور را حل کند. امروز کشور فوق العاده متلاطم است و مردم با فقر و کمبود مواجه اند.دلار به هیجده هزار تومان رسید.سن ازدواج به بالای سی سال رسید ،اشتغال و مسکن و هزار مشکل دیگر …
هنوز مردم سیل زده و زلزله زده مشکلات شان حل نشده .بانکها مثل زالو به جان ملت افتادند.آنوقت شما به فکر حل جزئی ترین مسائل شهرستان هستی.!!.! البته تعجب ندارد.
?در اوضاع کنونی کشور افراد با تجربه و صاحب نظران خبره باید وارد مجلس شورای اسلامی میشدند که متاسفانه برعکس اتفاق افتاد و مجلس یازدهم فوق العاده ضعیف شد تا جائیکه نمایندگان با سابقه هم فریادشان بلند شد. در خاتمه باید عرض کنم که مجلس یازدهم فقط شور دارد
بنده هیچ امیدی به مجلس یازدهم ندارم

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …