چاپ مطلب چاپ مطلب

 صدای اعضای شورای رشت برای خدمت به مردم بلند است / شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد/ تلاش برای قرار گرفتن رشت در مسیر توسعه

صدای اعضای شورای رشت برای خدمت به مردم بلند است / شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد/ تلاش برای قرار گرفتن رشت در مسیر توسعه

همای گیلان- تاج شهرستانی , عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در  جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد:  اعضای شورای ششم برای خدمت به مردم شهر صدایشان بلند است. وی توضیح دادد: تقسیم اعضای شورا به گروه‌های چند نفره  پذیرفتنی نیست و لازم است همه ما تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات  به کار گیریم.

علیرضا تاج شهرستانی با بیان اینکه مردم رشت به یازده نفر برای حضور در شورا رای داده اند افزود: انتصاب برخی  مدیران شهرداری به اعضای شورا کار درستی نیست و هر مدیری توانمند و لایقی ، می تواند در هر دوران جایگاهش حفظ شود.

وی  تاکید نمود اگر اعضای شورا درباره مباحث مختلف مدیریت و خدمات شهری و مسایلی چون رنگ آمیزی جداول ، رفع مشکلات پل های عابر پیاده مکانیزه و … تذکر می دهند در واقع خواسته شهروندان را مطرح و پیگیری می کنند. این عضو شورای شهر رشت افزود: اگر مدیری توان یا تمایلی به کار کردن با اعضای شورا را ندارد می تواند اعلام کند. وی اشاره کرد: متاسفانه کارها در شهرداری رشت بسیار به کندی پیش می رود و حتی برای کار پیش پا افتاده ای مانند احداث سرویس های بهداشتی بارها تذکر داده شد .

شهرستانی با اشاره به اینکه مدیران شهرداری رشت نیز شهروندان این شهر هستند افزود: چطور می شود که مدیران شهرداری رشت ، خرابی پل های مکانیزه ، وضعیت نامطلوب فضای سبز ، کمبود مخازن زباله در کوچه ها ، آسفالت نامناسب مناطق مختلف سطح شهر و… را در شهر دیده باشند اما عملا هیچ اقدامی در این راستا انجام نشود !

وی همچنین به وضعیت تالاب عینک رشت اشاره نمود و گفت: چرا سالهاست درباره تالاب عینک رشت کاری انجام نشده و تصمیمات به هیچ سرانجامی نرسیده است و مدیران هر بار مشکلی در این باره مطرح می کنند.
شهرستانی با بیان اینکه شهردار رشت نباید ضرفا به دنبال عکس گرفتن و کارهای تبلیغاتی بیهوده باشد تصریح کرد: منتظر هستیم تا مدیران شهرداری رشت عزم خود را برای خدمت به کار بگیرند و شهرمان واقعا در مسیر توسعه قرار بگیرد.

About نسرین عشقی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …