چاپ مطلب چاپ مطلب

صعود و سقوط یک فرماندار؛ سیروس شفقی در راه فرمانداری لنگرود!

شنیده ها حاکی از آن است که سیروس شفقی فرماندار سابق کرج بعنوان گزینه فرمانداری لنگرود با پافشاری مهرداد لاهوتی به وزارت کشور معرفی شده است.

همای گیلان، شنیده ها حاکی از آن است که سیروس شفقی فرماندار سابق کرج بعنوان گزینه فرمانداری لنگرود با پافشاری مهرداد لاهوتی به وزارت کشور معرفی شده است.

نماینده لنگرود پس از آنکه در تعرفه گزینه های خود از بین محمد رنجبر و جعفر نخستین بعنوان فرماندار به بن بست خورد، اکنون قصد دارد با واسطه هایی در وزارت کشور، شفقی را بعنوان فرماندار لنگرود منصوب کند.

نکته تامل برانگیز ماجرا این است که سیروس شفقی تا همین چندی پیش در پی اجرای قانون منع بکار گیری بازنشتگان، حتی در فهرست معرفی شده برای انتصاب بعنوان یکی از استانداران قرار داشته است.

شفقی که در زمان مدیریت دکتر نجفی در گیلان و البرز صاحب رزومه ای همچون فرماندار آستارا، رشت مرکز استان گیلان، فرماندار کلانشهرکرج و معاون استاندار البرز و همچنین منتخب شهرداری کرج گردید، و در حالی که حتی خود را در فهرست معاونت چندین استانداری و فرمانداری تهران و یا شهردار رشت میدید گویا حالا راضی به فرماندار شدن در شهرستانی همچون لنگرود است! و این سرنوشت معلوم نیست به کجا ختم خواهد شد. آیا انتصاب به سود مهندسی انتخاباتی لاهوتی خواهد بود یا مردم لنگرود باز هم باید فرماندار موقتی برای این شهرستان را تجربه کنند؟/خزرآنلاین

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …