چاپ مطلب چاپ مطلب

صفری عضو شورای شهر رودسر :زیبنده مردم رودسر نیست که از مشکلاتی برخودار باشند که جزء خدمات اولیه  شهری محسوب می شود

اختصاصی  همای گیلاندر نشست هفتگی شورای شهر رودسر موضوع بودجه سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت و هر کدام از اعضای شورای شهر به نظرات خود در این زمینه پرداختند 
به گزارش همای گیلان  ، صفری عضو شورای شهر رودسر اظهار کرد با توجه به گستردگی سرفصل های بودجه و براساس قانون تصویب بودجه باید بهمن ماه بودجه نامه را ارسال می کردیم که این مورد انجام نشد و ۲ ماه قانونی را نیز برای تغییرات از دست دادیم ، بسیاری از بودجه ها کددار هستند و استمرار دارند و برخی مناطقی که نیاز دارد براساس اهمیت سوق الجیشی لحاظ شود اشکالات و ایرادات شکلی قابل حل است اما ایرادات جزعی را نمی توان چند روزه پیگیر شد و به نتیجه رساند تا تغییراتی را در بودجه نامه ارسالی داشته باشیم.

photo_2016-05-16_21-33-53
صفری اذعان داشت : ما منتخب مردم هستیم و باید توزیع عادلانه ثروت را در دستور کار قرار دهیم ، اهرم نظارتیمان را بیشتر کنیم ، قطعا درآمدی که حاصل از ساختمان سازی هاست می تواند در ارائه خدمات به مردم تاثیرگذار باشد پس می توانیم با یان روند کلیات بودجه را مصوب کنیم و در جزئیات نیز باید نظارت و پیگیری هایمان را بیشتر سازیم و اینگونه نگرانی های بحق اعضای شورا رفع خواهد شد .
صفری در این نشست با تاکید بر اینکه پروژه های ملی باید در اولویت کارهایمان قرار گیرد افزود : روانسازی ترافیک شهری ، تکمیل پروژه ی جاده ۳۵ متری (باقرآباد به چافجیر ) استخر ، پارک شادی از پروژه هایی است که در حد وعده باقی مانده است و ما موظف به پاسخگویی مردم هستیم .
وی ادامه داد اگر هر سال یک پروژه ی بزرگ را اجرایی می کردیم و برای اجرای آن نظارت بیشتری انجام می دادیم دیگر در تصویب بودجه و اجرای پروژه های دیگر دچار مشکل نبودیم
صفری با اشاره به بازنگری طرح جامع افزود : بزرگترین مشکل این شهر طرح جامع شهری است که باید در آن تجدید نظر و بازنگری صورت پذیرد و این مسئله به شهرداری و اجرای پروژه های مختلف شهری اش کمک بسیاری خواهد کرد .
این عضو شورای شهر در این نشست به بازدید میدانی از پروژه های سطح شهر اشاره کرد و گفت : خیابان هایی را در برنامه داریم که پروژه های ناتمام بسیاری در آن باقی مانده است که اگر به پایان برسد هم در توسعه شهری و هم در افزایش درآمد شهرداری نقش اساسی دارد .

اسماعیل صفری ادامه داد با تغییراتی که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است  و قطعا با حضور دکتر عباسی مشکلات عمده و اولیه مردم که  در توسعه و عمران و آبادانی شهر نیز تاثیرگذار است رفع خواهد شد.
این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه شهروندان رودسری حق دارند که از تسهیلات بهره مند شوند افزود : زیبنده مردم رودسر نیست که از مشکلاتی برخودار باشند که جزء خدمات اولیه  شهری محسوب می شود و با پیگیری های جزعی رفع خواهد شد .
صفری اشاره کرد با فضای دوستی و مودتی که حاکم شده است در سال اقدام و عمل به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی با همکاری اقای شهردار پیگیر مشکلات شهری خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ما در پایان این نشست بودجه شهرداری رودسر با ۳۵ درصد افزایش در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته تصویب شد .

 

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …