چاپ مطلب چاپ مطلب

ضرب و شتم کارکنان پسماند شهرداری توسط عوامل یک بانک در رشت

همای گیلان: مدت هاست که عدم فرهنگ سازی مناسب و بی مبالاتی اجتماعی جمعی از شهروندان و ادارات در زمینه پاکسازی زباله ها درگیری های اجتماعی نامناسبی را در سطح شهر رشت بوجود می آورد. عدم آشنایی به تفکیک زباله، عدم گذاشتن زباله در موعد قانونی نه تنها چهره شهر رشت را دچار تخریب کرده بلکه نسبت به کارکنان زحمتکش پاکبان و پسماند نیز بی احترامی می شود.
در نمونه آخر آن صبح امروز به دنبال بازدید ناظر و سر کارگر پسماند یکی از مناطق رشت از خیابان های رشت گذاشتن زباله در صبح زود توسط کارمندان یک بانک در حوالی میدان امام خمینی(ره) رشت منجر به آن شد که این افراد با حضور در بانک نسبت به زمان و مکان گذاشتن زباله از مسئولین بانک توضیح بخواهند که با برخورد بد کارمندان بانک مواجه شدند. به طوری که با کتک زدن و تهدید و توهین کارکنان رسمی شهرداری رشت را به داخل ون خود راهنمایی کردند و آسیب دیدگی آن ها را موجب شدند.
هرچند نمونه هایی از این دست به وفور دیده می شود و ماموران شهرداری نیز اگر تذکری ندهند مشخص است که باید جواب مدیران بالادستی و شهروندانی را بدهند که از چهره زشت رشت انتقاد می کنند. چند روز گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۵ در اعتراض به ریختن زباله توسط یکی از نهادها با تهدید و توهین روبه رو شده بود.

photo_2016-10-05_11-24-12 photo_2016-10-05_11-37-13

//گیل خبر

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …